(06247) 4-10-33
Parse error in downloaded data

Паспорт ЦНАП

 Паспорт центру надання адміністративних послуг

міста Торецька

  1. Загальні відомості про Центр

1.

Вид Центру (міський, районний, селищний)

Міський

2.

Назва Центру

Центр надання адміністративних послуг міста Торецька

3.

Дата відкриття Центру

31 грудня 2013 року

4.

Розпорядчий документ органу про створення Центру (дата, номер, назва)

Рішення міської ради від 22.11.2013 № 6/42-23 «О создании центра предоставления административных услуг города Дзержинска»

5.

Розпорядчі документи органу (дата, номер, назва), що утворив Центр, про:

 

 - затвердження положення про Центр;

Розпорядження керівника військово-цивільної адміністрації від 05.07.2021 № 92р

 -  регламент роботи Центру;

Розпорядження керівника Торецької міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області від 14.06.2021 № 31р,

 - затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр

Розпорядження керівника від 19.07.2021 № 133р.

6.

Меморандум (узгоджене рішення) щодо надання через Центр адміністративних послуг, які надаються територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими державними адміністраціями

-

7.

Організація надання адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна»

Адміністративні послуги надаються в місті за принципом організаційної єдності

8.

Організація надання адміністративних послуг адміністратором

Консультування, прийом та видача документів  

9.

Адреса Центру

85200, Донецька область, місто Торецьк, вул. Дружби,24  (І поверх).ТП – смт. Новгородське, вул. Зарічна 7а, смт. Північне, вул. Народна, 1а, ВРМА – м.Залізне, пр. Піонерів, 23, смт. Щербинівка, вул. Центральна, 4  

10.

Контактні телефони/ факси, адреси електронних скриньок

 0892502127, e-mail: ad_admin1@ukr.net

Смт. Новгородське – (06247)25851  

смт. Щербинівка – (06247) 43615                       

11.

Адреса ВЕБ – сторінки в мережі Інтернет

http://www.toretsk-vca.gov.ua

12.

Графік роботи Центру

Понеділок, вівторок, четвер

з 8.00 до 17.00, середа — з 8.00 до 20.00, п’ятниця — з 8.00 до 15.30, субота з 8.00 до 15.00

без перерви на обід

вихідний – неділя, святкові дні

2.Відомості  щодо приміщення Центру

1.

Наближеність приміщення до зупинки громадського транспорту

Зупинка знаходиться по

вул. Центральній та по вул.Маяковського

2.

Наявність паркінгу біля приміщення з достатньою кількістю місць для паркування транспортних засобів

Так

3.

Облаштування пандусом входу до приміщення

ЦНАП облаштовано підйомником

4.

Характеристика приміщення:
*окреме приміщення/частина приміщення; 
*кількість поверхів, наявність ліфту;

*зонування приміщення на «відкриту» та «закриту» частини;
*наявність у «відкритій» частині:

  • інформаційного холу та рецепції;
  • зони очикування;
  • зони обслуговування;

* наявність приміщення для зберігання документів, у т.ч. для зберігання бланків документів та документів суворого обліку (звітності)

Частина окремого приміщення,      1 поверх

Так

Так                                                             

Так

5.

Наявність книги скарг та пропозицій у Центрі

Так

  1. Відомості щодо облаштування Центру з використанням інформаційних технологій

1.

Наявність інформаційних стендів зі зразками заповнення заяв та необхідних для отримання адміністративних послуг документів

Так

2.

Наявність інформаційних боксів (терміналів), їх кількість

Відсутнє

3.

Наявність електронної системи керування чергою

Наявна

4.

Наявність вільного доступу до мережі Інтернет для суб’єктів

 Вільний доступ

  1. Адміністративні послуги, які надаються через Центр

Загальна кількість адміністративних послуг, які надаються через Центр, з них:

110

1)

адміністративні послуги, що надаються  територіальних органів ЦОВВ, визначених  розпорядженням КМУ від 16.05.2014 № 523

63

2)

адміністративні послуги, що надаються органами місцевого самоврядування (їх виконавчими органами)

47

  1. Відповідальні особи,  за організацію діяльності Центу

Прізвище, ім’я та по-батькові; посада; контактні телефони/факси; адреси електронних скриньок осіб, які є відповідальними за роботу Центру

 

1)

керівник Центру;

 Оксана Онищенко, 0892502135

2)

адміністратор;

 Костянтин Коваль,  0892502127

3)

адміністратор;

 Лариса Дебела,  0892502127

4)

адміністратор;

 Олена Легенька, 0892502128

5)

адміністратор;

 Олена Легунова, 0892502128

6)

адміністратор

Челюбєєва Ельвіра 0892502127

7)

адміністратор в смт. Новгородське

Олена Кожевник 0624725851

8)

адміністратор в смт. Новгородське

Лариса Степаненко 0624725851

9)

адміністратор в смт. Північне

Сергєєва Тетяна

10)

адміністратор в смт. Північне

Колошина Олена

11)

адміністратор в м. Залізне

Беличко Наталія

6)

начальник відділу з питань державної реєстрації

 Руслан Лясевич,  0892502127

7)

державний реєстратор

Вікторія Байрак, 0892502127

8)

державний реєстратор

0892502120

9)

Начальник відділу реєстрації місця проживання

 Меліта  Звягільська 0892502081

10)

провідний спеціаліст

 Наталія  Домбровська, 0892502081

11)

спеціаліст 1 категорії

 Ольга Петрова, 0892502081

Начальник відділу з питань

надання адміністративних послуг                    ______________               Оксана ОНИЩЕНКО

                                                                   (дата, підпис)                     (ініціали, прізвище)

М.П.

  • logo
  • Торецька міська ВЦА
    Офіційний веб-сайт

КОНТАКТИ

  • Адреса: 85200, М. ТОРЕЦЬК, ВУЛ. МАЯКОВСЬКОГО, 24А
  • Тел: (06247) 4-10-33
  • Факс: (06247) 4-10-33
  • Email: inbox@toretsk-rada.gov.ua
  •  

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

  • logo