Про план роботи виконавчих органів Торецької міської ради на 2017 рік
Відповідно до статтей 40, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити план роботи виконавчих органів Торецької міської ради на 2017 рік (додається).
2. Просити постійні комісії міської ради взяти участь у підготовці питань на засідання виконкому.
3. Відділам, службам, управлінням, департаментам, структурним підрозділам виконавчих органів міської ради надавати до відділу організаційної роботи, діловодства, контролюта загальних питань:
3.1. До 05 числа за місяць до початку кварталу – уточнені пропозиції до плану роботи на квартал;
3.2. До 05 числа місяця, наступного за звітним кварталом – звіт про виконання плану роботи.
4. Зняти з контролю рішення виконавчого комітету від 16.12.2015 №376 «Про план роботи виконавчих органів Дзержинської міської ради на 2016 рік».
5. Координацію роботиза ходом виконання цього рішення покласти на відділ організаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань (Беличко), контроль – на керуючого справами виконкому Андрусенко О.П.
Секретар міської ради Ю.М.Євсіков
ДОДАТОК
до плану роботи виконавчих органів
Торецької міської ради на 2017рік
№ з/п |
Найменування заходів |
Періодичність проведення |
1 | 2 | 3 |
1. | Засідання виконкому | щомісяця, 3 середа |
2. | Засіданнякомісій, робочих груп, рад при виконавчому органі міської ради | за окремим планом |
3. | Розгляд виконання Програми економічного та соціальногорозвитку міста Торецька на 2017 рік | 1 раз в півріччя |
4. | Прийом громадянз особистих питань міським головою | 2 разинамісяць |
5. |
Виїзні прийоми громадян: – міським головою – заступниками міського голови |
2 рази на місяць 6 разів на місяць |
6. | Виїзні зустрічі міського голови, заступників міського голови з представниками трудових колективів, громадських організацій | за окремим графіком |
7. |
Навчання працівників виконавчих органів міської ради, міськселищрад |
щомісяця, 3 четвер відповідно до плану |
8. | Навчання активу органусамоорганізаціїнаселення «Доброта» | щоквартально |
9. | Проведення «Прямихліній» керівництва виконавчих органів з мешканцями міста, нарад «За круглимстолом» | за окремим графіком |
10. |
Проведення заходів, присвячених міжнародним, державним,професійним святам тапам’ятним датам | відповідно до плану |
11. | Вивчення роботи по виконанню делегованих повноважень |
протягом року, відповідно до плану |
12. | Здійснення методичної допомоги виконавчим органам міськселищрад |
протягом року, відповідно до плану |
13. | Организація контролю за виконанням Законів України, актів Президента України, постанов Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації | протягом року |
№ з/п |
Найменування питання | Дата проведення |
Готує матеріали |
Відповідальний за підготовку | Відмітка про виконання | |||||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |||||||||||||||||||||||||
1. Питання для вивчення івнесення на розгляд виконкому міської ради | ||||||||||||||||||||||||||||||
1. 2. |
Про хід виконання Програми забезпечення мінімально достатнього рівня безпеки населення і територій міста Торецька від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2014-2017 роки Про роботу відділу організації надання адміністративних послуг |
18.01.2017 |
відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення (далі відділ з питань НС і ЦЗН) відділ організації надання адміністративних послуг |
Алещенко С.П. Андрусенко О.П. |
||||||||||||||||||||||||||
1. 2. 3. |
Про підсумки виконання бюджету міста за 2016 рік Звіт про виконання Програми економічного та соціального розвитку м. Торецька за 2016 рік Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах Торецької міської ради за 2016 рік |
15.02.2017 |
Департамент фінансів (даліДепфін) відділ економіки та інвестиційного розвитку відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань |
Руденко Я.Д. Руденко Я.Д. Андрусенко О.П. |
|
|||||||||||||||||||||||||
1. |
Про хід виконання міської програми «Забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2014-2017 роки |
15.03.2017 | служба у справах дітей (даліССД) |
Кульбачна О.Г. |
||||||||||||||||||||||||||
1. 2. 3.
4. |
Звіт про виконання програми “Освіта Дзержинська.2012-2016 роки”, затвердженої рішенням сесії міської ради від 27.04.2012 №6/21-1. Про виконання заходів програми розвитку малого бізнесу і підприємництва на 2015-2016 роки за 2016 рік Про підсумки роботи житлово-комунального господарства міста в осінньо-зимовий період 2016-2017 р.р. і заходи щодо підготовки житлового фонду та об’єктів соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 р.р.
Про стан заборгованості з оплати праці на підприємствах, в установах міста Торецька |
19.04.2017 |
міський відділ освіти (далі міськво) відділ розвитку малого бізнесу та підприємництва управління житлово-комунальногогосподарства Торецької міської ради (далі УЖКГ) Департамент соціального захисту населення (далі ДСЗН) |
Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Винник С.С. Руденко Я.Д. |
||||||||||||||||||||||||||
1. 2. 3. |
Про підсумки виконання бюджету міста за І квартал 2016 року Звіт про виконання Програмиекономічного та соціальногорозвиткум. Торецька за І квартал 2017 року Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в міській раді м. Залізне за І квартал 2017 року
|
17.05.2017 |
Депфін відділ економіки таінвестиційного розвитку відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань |
Руденко Я.Д. Руденко Я.Д. Андрусенко О.П. |
||||||||||||||||||||||||||
1. 2. |
Аналіз діяльності щодо протидії туберкульозу у м. Торецьку Про хід виконання міської Програми “Призовник” |
21.06.2017 |
міський протитуберкульозний військовий комісаріат |
Кульбачна О.Г. Андрусенко О.П. |
||||||||||||||||||||||||||
1. 2. |
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах Торецької міської ради за І півріччя 2017 року Про виконання заходів, спрямованих на попередження малюкової смертності у м. Торецьку |
19.07.2017 |
відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань КЗ “ЦПМСД” |
Андрусенко О.П. Кульбачна О.Г. |
||||||||||||||||||||||||||
1. 2. 3. |
Про підсумки виконання бюджету міста за І півріччя 2016 року Звіт про виконання Програмиекономічного та соціальногорозвиткум. Торецька за І квартал 2017 року Про пенсійне забезпечення населення м.Торецька |
16.08.2017 |
Депфін відділ економіки та інвестиційного розвитку управління Пенсійного фонду України в м. Дзержинську |
Руденко Я.Д. Руденко Я.Д. Руденко Я.Д. |
||||||||||||||||||||||||||
1. 2. |
Про хід виконання рішення виконкому “Про підсумки роботи житлово-комунального господарства міста в осінньо-зимовий період 2016-2017 р.р. і заходи щодо підготовки житлового фонду та об’єктів соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 р.р.» Про оздоровлення та відпочинок дітей міста Торецька |
20.09.2017 |
УЖКГ відділ з питань молоді та спорту |
Винник С.С. Кульбачна О.Г. |
||||||||||||||||||||||||||
1. 2. |
Аналіз діяльності щодо боротьби з онкологічними захворюваннями у м. Торецьку Про організацію і якість надання медичної допомоги ветеранам війни, ліквідаторам наслідків аварії на ЧАЕС, забезпечення пільгами згідно чинного законодавства |
18.10.2017 |
ЦМЛ КЗ “ЦПМСД” |
Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. |
||||||||||||||||||||||||||
1. 2. 3. 4.
5. |
Про підсумки виконання бюджету міста за 9 місяців 2017 року Звіт про виконання Програми економічного та соціального розвитку м. Торецька за 9 місяців 2017 року Про роботу абонентських служб комунальних підприємств міста щодо підвищення рівня платежів населення за підсумками роботи за 9 місяців 2017 року Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в Щербинівській селищній раді за 9 місяців 2017 року Про стан забезпечення населення міста твердим побутовим паливом на опалювальний період 2017-2018 р.р. |
15.11.2017 |
Депфін відділ економіки таінвестиційного розвитку УЖКГ відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань Департамент соціальногозахисту населення (далі ДСЗН) |
Руденко Я.Д. Руденко Я.Д. Винник С.С. Андрусенко О.П. Руденко Я.Д. |
||||||||||||||||||||||||||
1. 2. |
Про проект міського бюджету на 2018 рік Про організацію оплачуваних громадських робіт в 2017 році |
20.12.2017 |
Депфін Торецький міський центр зайнятості |
Руденко Я.Д. Руденко Я.Д. |
||||||||||||||||||||||||||
П. Питання для розгляду в робочому порядку (підготовкапроектів рішень виконкому, розпоряджень міського голови) |
||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
Про підготовку та святкування Міжнародного жіночого дня 8 Березня |
І квартал | міський відділ культури | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
2. | Про затвердження заходів зпідготовки та святкування в місті перемоги над нацизмом у Другій Світовій війні | березень | міський відділ культури | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
3. |
Про проведення чергового призову у збройні сили України |
лютий- березень | відділ з питань НС і ГЗН | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
4. |
Про створення комісії по обстеженню пам’ятників і пам’ятних знаків міста Торецька |
ІІ квартал | міський відділ культури | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
5. |
Про закінчення опалювального періоду в місті та селищах |
березень |
УЖКГ |
Винник С.С. | ||||||||||||||||||||||||||
6. |
Про організацію робіт з підготовки міста та селищ до весняно-літнього періоду 2017 року |
березень |
УЖКГ | Винник С.С. | ||||||||||||||||||||||||||
7. |
Про підготовку та проведення в 2017 році Дня охорони праці в м. Торецьку |
квітень | ДСЗН | Руденко Я.Д. | ||||||||||||||||||||||||||
8. | Про святкування Святої Трійці | червень | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
9. |
Про перевірку готовності навчально-виховних закладів м. Торецькадо нового 2017-2018 учбового року |
липень | міськво |
Кульбачна О.Г. |
||||||||||||||||||||||||||
10. |
Про святкування Дня НезалежностіУкраїни |
серпень | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань |
Андрусенко О.П |
||||||||||||||||||||||||||
11. | Про святкування Дня міста та Дня шахтаря | серпень |
відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань |
Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
12. |
Про проведення міськогоогляду-конкурсу «За кращу вулицю, квартал, будинок, під’їзд» |
серпень | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
13. | Про затвердження списків дітей та підлітків шкільного віку | серпень | міськво | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
14. |
Про початок опалювального періоду в місті та селищах |
вересень | УЖКГ | Винник С.С. | ||||||||||||||||||||||||||
15. |
Про виділення коштів на заохочення до Дня працівників освіти | вересень | міськво |
Кульбачна О.Г. |
||||||||||||||||||||||||||
16. 17. |
Про підготовку та проведення новорічних свят Про проведення міського огляду з охорони праці на підприємствах і в організаціях міста |
ІV квартал листопад |
міський відділ культури ДСЗН |
Кульбачна О.Г. Руденко Я.Д. |
||||||||||||||||||||||||||
18. |
Про проведення приписки до міської призовної дільниці |
листопад-грудень | відділ з питань НС и ЦЗН | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
19. 20. 21. 22. 23. 24. |
Про звільнення від батьківської плати за перебування дітей в загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІІ ступенів Торецької міської ради Донецької області та взяття їх на державне забезпечення Проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами органів місцевого самоврядування покладених на них обов’язків і завдань Про затвердженняграфіка відпусток на 2018 рік Про затвердження кадрового резерву на 2018 рік Про затвердження графіків особистих та виїзних прийомів на 2018 рік Про затвердження заходів до міських програм |
листопад грудень по мірінеобхідності відповідно до графіка по мірінеобхідності по мірінеобхідності |
міськвно сектор кадровоїроботи сектор кадровоїроботи сектор кадровоїроботи відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань відділ з питань молоді та спорту |
Кульбачна О.Г. Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Кульбачна О.Г.
|
||||||||||||||||||||||||||
25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. |
Про затвердження графіка проведення телефонного зв’язку з населенням міста «Пряма лінія» керівним складом виконавчих органів Торецької міської ради на 2018 рік Про посилення заходів з охорони хвойних насаджень від самовільних порубок в переднівок-придатних період Про виділення коштів з Фонду забезпечення життєдіяльності міста Про затвердження графіків особистих та виїзних прийомів на підприємствах, в установах і організаціях на 2018 рік Про проходження стажування Про надання щорічної основної та додаткової відпусток Про надання додаткової відпустки у зв’язку з навчанням Про виділення матеріальної допомоги Про врахування змін в міському бюджеті Про заходи щодо забезпечення безперешкодної діяльності засобів масової інформації міста Про поліпшення роботи з всебічного розвитку та функціонування української мови як державної в м. Торецьку Про призначення на посаду Про присвоєння чергового рангу Про преміювання Про продовження служби в органах місцевого самоврядування Про встановлення надбавки за вислугу років Про звільнення Про відрядження Про зняття з контролю рішень виконкому, розпоряджень міського голови Про покладання відповідальності за зберігання і використання гербової печатки Про організацію та проведення оздоровлення дітей і учнівської молоді Про міську комісію з питань забезпечення енергоносіями споживачів міста і контролю за проведенням розрахунку Про внесення змін до розпорядження міського голови від 10.10.2016 №125р «Про міську комісію з питань забезпечення енергоносіями споживачів міста і контролю за проведенням розрахунків» Про внесення змін до розпорядження міського голови від 09.09.2016 №108р “Про здійснення допорогових закупівель” Про внесення змін до розпорядження міського голови від 06.09.2016 №104р “Про затвердження Положення та складу тендерного комітету” |
по мірінеобхідності ІV квартал ІV квартал по мірінеобхідності по мірі необхідності по мірінеобхідності по мірінеобхідності по мірінеобхідності по мірінеобхідності по мірінеобхідності по мірі необхідності по мірі необхідності лютий по мірі необхідності по мірі необхідності по мірі необхідності по мірі необхідності |
відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань УЖКГ УЖКГ відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань сектор кадровоїроботи сектор кадровоїроботи сектор кадровоїроботи відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань Депфін відділ внутрішньої та інформаційної політики відділ внутрішньої та інформаційної політики сектор кадрової роботи сектор кадрової роботи сектор кадровоїроботи сектор кадровоїроботи сектор кадровой работы сектор кадровой работы сектор кадровой работы відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань відділ організаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань відділ з питань молоді та спорту відділ економіки та інвестиційного розвитку відділ економіки та інвестиційного розвитку відділ економіки та інвестиційного розвитку відділ економіки та інвестиційного розвитку |
Андрусенко О.П. Винник С.С Винник С.С. Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Руденко Я.Д. Руденко Я.Д. Руденко Я.Д. Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Кульбачна О.Г. Руденко Я.Д. Руденко Я.Д. Руденко Я.Д. Руденко Я.Д. |
||||||||||||||||||||||||||
Ш. Вивчення роботи виконавчих органів міськселищрад, відділів, служб, департаментів та управлінь, підприємств, організацій, установ з виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади
|
||||||||||||||||||||||||||||||
1. | Вивчити і узагальнити досвід роботи відділу організаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | квітень | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
2. | Вивчити стан відомчих архівів, ведення діловодства та архіву у: | |||||||||||||||||||||||||||||
-виконавчому органі Новгородської селищної ради; | І квартал | архівний відділ | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
-виконавчому органі Залізної міської ради |
ІІ квартал |
архівний відділ | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
3. | Вивчити стан організації контролю в: | |||||||||||||||||||||||||||||
-УЖКГ; | квітень | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
-ДСЗН; | вересень | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
-відділі молоді та спорту | червень | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
4. | Вивчити практику роботи міських та селищних рад щодо забезпечення контролю за дотриманням земельного законодавства | за окремим графіком | відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю, містобудування, архітектури та земельних відносин (далі ДАБК МА і ЗВ) | Винник С.С. | ||||||||||||||||||||||||||
5. |
Вивчити практику роботи по организації спортивно- масовихзаходівпідприємств, організацій, установ міста |
протягом року | відділ з питань молоді та спорту | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
6.
|
Контрольно-ревізійнаробота по виконаннюделегованихповноважень органів виконавчої влади | згідно з річним планом перевірок | Депфін | Руденко Я.Д. | ||||||||||||||||||||||||||
7. | Вивчити стан справ по веденню діловодства і архівної справи у : | |||||||||||||||||||||||||||||
-виконавчому органі Залізної міськради; | лютий | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
-виконавчому органі Північної селищради | квітень | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
8. |
Аналізувати роботу виконавчих органів міськселищрад, відділів, служб, департаментів, управлінь, підприємств, організацій, установ з виконання розпорядження міського голови «Про оперативне інформування» і про стан роботи щодо поліпшення інформованості населення міста про діяльність виконавчих органів міської ради в засобах масової інформації |
1 раз на квартал |
відділ внутрішньої та інформаційної політики |
Руденко Я.Д. | ||||||||||||||||||||||||||
9. | Вивчати стан виховної роботи в позашкільних установах міста | протягом року | ССД |
Кульбачна О.Г. |
||||||||||||||||||||||||||
10. | Вивчати умови утримання і виховання, соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в Новгородській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті, Торецькій школі-інтернаті | протягом року | ССД |
Кульбачна О.Г. |
||||||||||||||||||||||||||
11. | Вивчати стан виховної роботи в навчальних закладах міста, в яких відбулося зростання злочинності серед неповнолітніх | протягом року | ССД |
Кульбачна О.Г. |
||||||||||||||||||||||||||
12. |
Вивчати умови утримання і виховання, соціального захисту дітей в Центрі соціально-психологічної реабілітації дітей м. Торецька |
щоквартально |
ССД |
Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
13. | Вивчати роботу по збереженню житла, закріпленого за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування | протягом року | ССД |
Кульбачна О.Г. |
||||||||||||||||||||||||||
14. |
Перевіряти на відповідність чинному законодавству проектів розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету, міської ради |
щомісячно | юридичний відділ | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
15. | Погоджувати договори (контракти) і додаткові угоди | щомісячно |
юридичний відділ, відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань |
Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
16. |
Вивчати практику роботи з організації заходів цивільного захисту органів місцевого самоврядування, відділів, служб, департаментів, управлінь, підприємств, організацій, установ |
протягом року | відділ з питань НС і ГЗН |
Кульбачна О.Г. |
||||||||||||||||||||||||||
17. | Вивчити роботу зі зверненнями громадян в: | |||||||||||||||||||||||||||||
-КП «Торецьккомсервіс”; -міському відділі культури; -НП Дзержинський РЕМ; -Залізній міській раді; -ВУ ”Водопровідно-каналізаційне господарство”; -Управлінні пенсійного фонду України в м.Дзержинську; -22 державній пожежно-рятувальному загоні ГТУ МНС України в Донецькій області; -Департаменті соціального захисту населення; -ПП “Техноком Н”; -Щербинівській селищній раді; -КЗ “Центр первинної медико-санітарної допомоги”; -ТОВ “Новгородський комбінат комунального господарства”. |
січень лютий березень квітень травень червень липень серпень вересень жовтень листопад грудень |
відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
ІV. Здійснення методичної та практичної допомоги міськселищрадам, відділам, службам, департаментам, управлінням, підприємствам, організаціям, установам |
||||||||||||||||||||||||||||||
1. | Надати методичну і практичну допомогу в питаннях організаційно-масової роботи, оформленні рішень сесій, планування роботи, діловодства в органах самоорганізації населення: | |||||||||||||||||||||||||||||
– виконавчому органу Щербинівської селищної ради; | лютий | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
-виконавчому органу Новгородської селищної ради; | квітень | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
-виконавчому органу Північної селищної ради; | вересень | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань |
Андрусенко О.П. |
|||||||||||||||||||||||||||
-виконавчому органу Залізної міської ради | листопад | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань |
Андрусенко О.П. |
|||||||||||||||||||||||||||
2. | Надати методичну і практичну допомогу з ведення діловодства та архіву: | |||||||||||||||||||||||||||||
-відділу з питань НС і ГЗН; | І квартал | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
-УЖКГ; | ІІ квартал | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
-відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю, містобудування, архітектури та земельних відносин (далі ДАБК, МА і ЗВ); | ІІІ квартал | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
-міському відділу культури | ІV квартал | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
3. | Надати методичну і практичну допомогу в роботі зі зверненнями громадян в: | |||||||||||||||||||||||||||||
-КП «Торецьккомсервіс”; -міському відділі культури; -НП Дзержинський РЕМ; -Залізній міській раді; -ВУ ”Водопровідно-каналізаційне господарство”; -Управлінні пенсійного фонду України в м.Дзержинську; -22 державній пожежно-рятувальному загоні ГТУ МНС України в Донецькій області; -Департаменті соціального захисту населення; -ПП “Техноком Н”; -Щербинівській селищній раді; -КЗ “Центр первинної медико-санітарної допомоги”; -ТОВ “Новгородський комбінат комунального господарства”. |
січень лютий березень квітень травень червень липень серпень вересень жовтень листопад грудень |
відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
4. | Надати методичну і практичну допомогу з питань організації контролю в УЖКГ | листопад | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
5. | Надати методичну і практичну допомогу з кадрових питань відділам, службам, управлінням, структурним підрозділам | протягом року | сектор кадровоїроботи | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
6. | Надати методичну допомогу з питань соціального захисту дітей і запобігання дитячій бездоглядності: | |||||||||||||||||||||||||||||
-виконавчому органу Щербинівської селищної ради ; -виконавчому органу Північної селищної ради; -виконавчому органу Залізної міської ради;
-виконавчому органу Щербинівської селищної ради ; |
І квартал ІІ квартал ІІІ квартал ІV квартал |
ССД ССД ССД ССД |
Кульбачна ОГ. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. |
|||||||||||||||||||||||||||
7. | Надавати методичну та практичну допомогу міськселищрадам з питань роботи з міськими організаціями політичних партій та громадських організацій | постійно |
відділ внутрішньої та інформаційної політики |
Руденко Я.Д. | ||||||||||||||||||||||||||
8. | Надати методичну допомогу фахівцям-землевпорядникам міськселищрад по проведенню інвентаризації землекористувачів | протягом року | ДАБК, МА і ЗВ | Руденко Я.Д. | ||||||||||||||||||||||||||
9. | Надавати допомогу міським, селищним радам і житлово-комунальним підприємствам при вирішенні питань щодо призначення житлових субсидій | протягом року | ДСЗН | Руденко Я.Д. | ||||||||||||||||||||||||||
10. | Надання роз’яснень по нормативно-правовим актам бюджетного законодавства | по мірі звернень | Депфін | Руденко Я.Д. | ||||||||||||||||||||||||||
11. | Надати методичну і практичну допомогу з питань організації спортивних, молодіжних заходів підприємствам, організаціям міста всіх форм власності | протягом року | відділ з питань молодіжі та спорту | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
12. | Здійснити методичну і практичну допомогу міськселищрадам, відділам, службам, департаментам, управлінням, підприємствам, організаціям, установам з питання складання номенклатур справ установ, організацій, підприємств: | |||||||||||||||||||||||||||||
-виконавчий орган Торецької міської ради; -виконавчий орган Залізної міської ради; -виконавчий орган Північної селищної ради; -виконавчий орган Щербинівської селищної ради; -міськво; -міський відділ культури; -редакція газети “Дзержинський шахтар”; -служба у справах дітей. |
І квартал І квартал Іквартал І квартал І квартал ІІ квартал ІІ квартал ІІ квартал |
архівний відділ |
Андрусенко О.П. |
|||||||||||||||||||||||||||
13. | Здійснити методичну і практичну допомогу міськселищрадам, відділам, службам, департаментам, управлінням, підприємствам, організаціям, установам з питання упорядкування управлінської документації, документів з кадрових питань (особового складу) установ, організацій, підприємств: | |||||||||||||||||||||||||||||
– відділу Держгеокадастру у м. Дзержинську Донецької області; – відділу статистики у м. Дзержинську; – Центральній міській лікарні; – Народному музею історії м. Торецька; – КП “Телерадіокомпанія “ТРК-8” м. Торецька Донецької області. |
І квартал І квартал І квартал ІІ квартал ІІ квартал |
архівний відділ | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
14. | Надавати консультації працівникам діловодних служб, установ, підприємств, організацій міста з питань архівної справи | протягом року | архівнийвідділ | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
15. |
Надавати методичну допомогу з питання складання положень про експертну комісію, архівний підрозділ юридичних осіб-джерел формування Національного архівного фонду |
в міру необхідності |
архівний отдел |
Андрусенко О.П. |
||||||||||||||||||||||||||
16. 17. |
Надавати методичну та практичну допомогу структурним підрозділам міської ради, підприємствам, організаціям в розробці інвестиційних програм і проектів, які можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку
Надавати методичну та практичну допомогу структурним підрозділам міської ради, підприємствам, організаціям з питань активізації інвестиційної діяльності, підготовки бізнес-планів перспективних інвестиційних проектів і їх реалізації |
постійно постійно |
відділ економіки і інвестиційного розвитку відділ економіки і інвестиційного розвитку |
Руденко Я.Д. Руденко Я.Д. |
||||||||||||||||||||||||||
18. | Надавати методичну допомогу адміністрації навчально-виховних закладів міста | щомісячно | міськво | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
19. | Проводити виїзні методичні дні до навчально-виховних закладів міста | щоквартально | міськво | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
20.
|
Надавати методичну допомогу щодо заповнення відомостейперіодичного поновлення: – Щербинівській, Новігородській, Південній селищним радам, Залізній міській раді; – відділу реєстрації місця проживання виконавчого органу Торецької міської ради; – Торецькому міському відділу Головного управління Державної міграційної служби України в Донецькій області; – Торецькому міському відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Донецькій області; – Торецькій виправній колонії управління Державної пенітенціарної служби України у Донецькій області (№2); – Департаменту соціального захисту населення Торецької міської ради; – Дзержинському міському суду в Донецькій області. |
протягом року | відділ ведення Державного реєстру виборців | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
21.
22.
|
Надавати методичну та практичну допомогу головним розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів щодо здійснення публічних закупівель (в рамках Закону України «Про здійснення державних закупівель”)
Надавати методичну та практичну допомогу головним розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів у сфері енергозбереження |
щоквартально по мірінеобхідності |
відділ економіки і інвестиційного розвитку відділ економіки і інвестиційного розвитку |
Руденко Я.Д. Руденко Я.Д. |
||||||||||||||||||||||||||
23. |
Надавати методичну (юридичну допомогу) посадовим особам виконавчих органів міської ради, міськселищрадам, комунальним підприємствам міста та їх юридичним службам з правових питань, що входять до компетенції фахівців юридичного відділу |
по мірі необхідності | юридичний відділ | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
24. | Надавати методичну допомогу міськселищ-радамзпитань охорони культурної спадщини | протягом року | міський відділ культури | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
25. | Надавати методичну допомогу установам культури: | |||||||||||||||||||||||||||||
-по організації ведення документообігу; -по розробці і впровадженню іноваційних проектів в діяльність установ культури; -з питань підготовки та подачі нагородних документів; -по підготовці звітів за 2017 рік і планування на 2018 рік |
І квартал ІІ квартал ІІІ квартал VІквартал |
міський відділ культури міський відділ культури міський відділ культури міський відділ культури |
Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. |
|||||||||||||||||||||||||||
28. | Надавати відомості періодичного поновлення в Торецький міський сектор Головного управління державної міграційної служби | постійно протягом року | відділ ведення Державного реєстру виборців | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
29. | Надавати методичну та практичну допомогу посадовим особам виконавчих органів міської ради при підготовці проектів рішень виконкому, розпоряджень міського голови в частині дотримання порядку їх виконання |
щомісячно в робочому порядку |
відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
30.
|
Надавати методичну допомогу органам місцевого самоврядування, відділам, службам, управлінням, департаментам, підприємствам, організаціям, установам з питань НС та ГЗН |
протягом року | відділ з питань НС і ГЗН | Алещенко С.П. | ||||||||||||||||||||||||||
31. | Надати методичні рекомендації Торецькій виправній колонії №2 щодо ресоціалізації засуджених | у разі звернення | ЦСССДМ | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
V. Робота по формуванню інформаційного простору
|
||||||||||||||||||||||||||||||
1. | Інформувати населення міста з питань виконання основних програм економічного і соціального розвитку міста, інвестицій через міську газету «Дзержинський шахтар» і місцеве телебачення | по мірінеобхідності |
відділ економіки і інвестиційного розвитку |
Руденко Я.Д | ||||||||||||||||||||||||||
2. | Оновлювати на офіційному сайті Торецької міської ради інформації з питань економіки та інвестицій | по мірінеобхідності |
відділ економіки і інвестиційного розвитку |
Руденко Я.Д. | ||||||||||||||||||||||||||
3. | Підготувати і провести «Прямі лінії» керівників виконавчих органів міської ради з мешканцями міста | за окремим графіком | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань |
Андрусенко О.П. |
||||||||||||||||||||||||||
4. | Сприяти в підготовці циклу телепередач про роботу органів місцевого самоврядування | щотижня |
відділ організаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань, відділ внутрішньої та інформаційної політики |
Руденко Я.Д. Андрусенко О.П. |
||||||||||||||||||||||||||
5. | Сприяти в підготовці виступів в засобах масової інформації депутатів всіх рівнів, відповідальних працівників органів місцевого самоврядування, керівників комунальних, вугільних і промислових підприємств | постійно |
відділ організаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань, відділ внутрішньої та інформаційної політики |
Андрусенко А.П. Руденко Я.Д. |
||||||||||||||||||||||||||
6. | Проводити моніторинг стану роботи по інформованості населення міста про діяльність виконавчих органів міської ради та безперешкодної діяльності засобів масової інформації | щоквартально |
відділ внутрішньої та інформаційної політики |
Руденко Я.Д. | ||||||||||||||||||||||||||
7. | Організувати проведення прес-конференцій з представниками засобів масової інформації міста | щомісячно |
відділ внутрішньої та інформаційної політики |
Руденко Я.Д. | ||||||||||||||||||||||||||
8. |
Висвітлювати в газеті «Дзержинський шахтар» аналітичні дані і матеріали про стан роботи зі зверненнями громадян |
1 раз в півріччя | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
9. |
Інформувати населення міста з питань соціального захисту населення: -Закон України “Про державний бюджет України на 2017 рік”; – соціальний захист учасників АТО; – надання пільг з оплатижитлово-комунальних послуг по доходам; -державна допомога сім’ ям з дітьми; -проведення огляду з охорони праці; -державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям; -соціальний захист внутрішньо переміщених осіб; -державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям інвалідам; -компенсаційні виплати ветеранам війни до Дня Перемоги; -забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків відповідно до законодавства; -проведення тижня охорони праці; -право на житлову субсидію. |
січень лютий березень лютий лютий березень травень квітень квітень травень травень вересень |
ДСЗН | Руденко Я.Д. | ||||||||||||||||||||||||||
10. | Інформувати населення міста з питань виконання основних заходів програми «Культура Торецька» через міську газету «Дзержинський шахтар» і місцеве телебачення | протягом року | міськийвідділ культури | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
11.
|
Публікувати в газеті «Дзержинський шахтар» статті за архівними документами | протягом року | архівний відділ |
Андрусенко О.П. |
||||||||||||||||||||||||||
12. | Розміщувати інформацію про основні напрямки роботи архівного відділу; список фондів архівного відділу; список ліквідованих підприємств міста, що знаходяться на на державному зберіганні в архівному відділі; відомості про місцезнаходження документів ліквідованих підприємств, документи з кадрових питань (особового складу), які зберігаються у правонаступників; статті робітників архівного відділу на офіційному веб-сайті Торецької міської ради, на інформаційних стендах архівного відділу | протягом року | архівний відділ |
Андрусенко О.П. |
||||||||||||||||||||||||||
13. |
Опублікувати в засобах масової інформації статті: -про захист прав споживачів; -про організаціюторгівельного обслуговування населення; |
березень липень |
відділ розвитку малого бізнесу та підприємництва | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
14. | Оновлювати інформації на офіційному сайті Торецької міської ради у наступних розділах: економіка міста, інвестиційна діяльність та державні закупівлі | по мірі необхідності | відділ економіки та інвестиційного розвитку | Руденко Я. Д. | ||||||||||||||||||||||||||
15. | Публікувати статті з питань, що відносяться до компетенції відділу | по мірі необхідності | відділ економіки та інвестиційного розвитку | Руденко Я.Д. | ||||||||||||||||||||||||||
16. | Підготовка консультаційних матеріалів в міську газету «Дзержинський шахтар» з питань чинного законодавства в сфері архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства, земельних ресурсів | протягом року | УЖКГ, відділ ДАБК МА і ЗВ | Винник С.С. | ||||||||||||||||||||||||||
17.
|
Інформувати населення про спортивне життя міста, роботі з молоддю, оздоровленню дітей пільгової категорії в ЗМІ, на сайті міської ради | протягом року | відділ з питань молоді та спорту | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
18.
|
Інформувати населення міста в ЗМІ про нове в законодавстві | по мірінеобхідності | юридичний відділ | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
19. | Публікувати статті в газеті «Дзержинський шахтар» на правову тематику в Тиждень права | квітень, жовтень | юридичний відділ | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
20. | Висвітлювати в ЗМІ хід підготовки і проведення культурно-масових заходів, роботу відділу та закладів культури | протягом року | міський відділ культури | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
21. 22. |
Забезпечити підготовку інформації в газету «Дзержинський шахтар» за підсумками виконання бюджету міста за 2016 рік, за 1 квартал 2016 року, за 1 півріччя 2016 року, за 9 місяців 2016 року Інформувати територіальну громаду про використання бюджетних коштів |
відповідно до термінів щотижня |
Депфін Депфін |
Руденко Я.Д. Руденко Я.Д. |
||||||||||||||||||||||||||
23. | Направляти матеріали в ЗМІ та на сайт Торецької міської ради про роботу відділу ведення державного реєстру виборців | щоквартально | відділ ведення Державного реестру виборців | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
24. | Інформувати населення міста з питань НС та ГЗН | протягом року | відділ з питань НС і ГЗН | Алещенко С.П. | ||||||||||||||||||||||||||
25. | Оперативно інформувати і розміщувати дані про діяльність закладів освіти, проведені заходи, виставки, фестивалі в міських засобах масової інформації, на сайті Торецького міського відділу освіти |
по мірі необхідності |
міськво | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
26. | Публікувати статті в газеті «Дзержинський шахтар» з питань формування здорового способу життя, профілактики негативних явищ, правопорушень, насильства | щоквартально | міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
27. | Висвітлювати в засобах масової інформації питання соціального захисту дітей, влаштування в сімейні форми виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, профілактики злочинності та негативних проявів серед дітей | протягом року | ССД | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
V1. Наради, семінари, заняття |
||||||||||||||||||||||||||||||
1. | Здійснювати підготовку і проведення: | |||||||||||||||||||||||||||||
– апаратнихнарад; | по мірінеобхідності | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань |
Андрусенко О.П. |
|||||||||||||||||||||||||||
– засідань комісій, робочих груп, рад з різних направлень діяльності; | за окремими планами | департаменти, управління, відділи, служби, структурніпідрозділивиконавчих органів ради | заступники міського голови за напрямками діяльності | |||||||||||||||||||||||||||
– нарад за «круглим столом» з лідерами міських організацій політичних партій і громадських організацій; |
1 раз на квартал |
відділ внутрішньої та інформаційної політики |
Руденко Я.Д. | |||||||||||||||||||||||||||
– нарад з представниками засобів масової інформації; | 1 раз на квартал |
відділ внутрішньої та інформаційної політики |
Руденко Я.Д. | |||||||||||||||||||||||||||
– нарад за напрямками діяльності виконавчих органів міської ради; | за окремими планами | Департаменти, управлеіння, відділи, служби, структурніпідрозділи виконавчих органів ради | заступники міського голови за напрямками діяльності | |||||||||||||||||||||||||||
-навчань працівників відділів, служб, управлінь, департаментыв, структурних підрозділів виконавчих органів міськради, міськселищрад; | третій четвер місяця | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань |
Андрусенко О.П. |
|||||||||||||||||||||||||||
-семінарів з питань роботи зі зверненнями громадян; | вересень | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань |
Андрусенко О.П. |
|||||||||||||||||||||||||||
– навчань активу органу самоорганізації населення «Доброта»; | щоквартально | відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
– особистих прийомів секретаря міської ради та заступників міського голови; -виїзних прийомів секретаря міської ради; -виїзних прийомів заступників міського голови; -днів контролю; -нарад-семінарів; |
згідно графіку 2 рази на місяць 6 раз намісяць щомісячно щоквартально |
відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань відділ розвитку малого бізнесу та підприємництва |
Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Андрусенко О.П. Кульбачна О.Г. |
|||||||||||||||||||||||||||
-нарад з головними бухгалтерами бюджетних установ, міських та селищних рад; | щоквартально | Депфін | Руденко Я.Д. | |||||||||||||||||||||||||||
-семінарів з посадовими особами, відповідальними за організацію контрольної роботи у відділах, службах, управліннях, структурних підрозділах; | жовтень | відділ організаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань | Андрусенко О.П. | |||||||||||||||||||||||||||
-нарад з представниками міських, селищних рад і громадськості з питання надання населенню субсидії; -нарад з питання проведення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам |
серпень по мірі необхідності |
ДСЗН | Руденко Я.Д. | |||||||||||||||||||||||||||
-коллегій директорів навчально-виховних та позашкільних закладів міста; -нарад: -директорів загальноосвітніх і позашкільних закладів міста; -завідувачів дошкільних установ міста; -заступників директорів з виховної роботи; -заступників директорів з навчально-виховної роботи; -психологів навчально-виховних установ; -соціальних педагогів; -бібліотекарей загальноосвітніх шкіл; |
4 рази на рік (третя п’ятниця по парних місяцях) 6 разів на рік (третя п’ятниця по непарних місяцях) 4-та п’ятниця непарного місяця 3 рази на рік 1-а п’ятницяпарногомісяця 3 п’ятницякожногомісяця 2-й вівтороккожногомісяця 4 рази на рік |
міськво міськво міськво міськво міськво міськво міськво міськво міськво |
Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. |
|||||||||||||||||||||||||||
-нарад з фахівцями ДПІ, Депфіна, землевпорядниками міських і селищних рад щодо вдосконалення контролю за дотриманням земельного законодавства; |
щоквартально | відділ ДАБК МА і ЗВ | Винник С.С. | |||||||||||||||||||||||||||
-Єдиних інформаційних днів |
січень, лютий, березень, червень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень |
відділ внутрішньої та інформаційної політики |
Руденко Я.Д. |
|||||||||||||||||||||||||||
2.
3.
|
Провести роботу з профілактики негативних явищ в молодіжному середовищі та формування здорового способу життя (лекції, відеолекторії, бесіди)
Провести бесіди та профілактичні лекції з виховання дітей на батьківських зборах в навчальних закладах міста |
за окремим планом за окремим планом |
міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді |
Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. |
||||||||||||||||||||||||||
4. |
Провести семінар-нараду з підвищення кваліфікації працівників діловодних, експертних та архівних служб установ щодо впровадження нових нормативно-правових актів у архівних підрозділах установ-джерел формування НАФ
|
ІІ квартал | архівнийвідділ | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
5. |
Проводити періодичне оновлення бази даних Державного реєстру виборців на підставі відомостей, отриманих від Державної міграційної служби України в Донецькій області, Торецького міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Донецькій області, Торецької виправной колонії управління Державної пенітенціарної служби України у Донецькій області (№2), Департаменту соціального захисту населення Торецької міської ради, Дзержинському міському суду в Донецькій області. |
щомісячно | відділ ведення Державного реєстру виборців | Андрусенко О.П. | ||||||||||||||||||||||||||
6. | Соціальний супровід сімей, які знаходяться у складних життєвих обставинах | протягом року | ЦСССДМ | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
7. |
Підготувати і провести засідання організаційних комітетів з підготовки та проведення:
-Міжнародного Жіночого дня 8 Березня; -Дня Міста і Дня шахтаря; -Звільнення України від фашистських загарбників; -Новорічних свят; -Всеукраїнського Дня працівників культури та аматорів народного мистецтва; -благодійної акції «Меценати-дітям»; -Всеукраїнського Дня бібліотек; -відкриття міської ялинки |
лютий-березень липень-серпень вересень-жовтень листопад-грудень ІV квартал ІІ квартал ІІІ квартал ІV квартал |
міський відділ культури | Кульбачна О.Г. | ||||||||||||||||||||||||||
8. |
Проводити засідання: – міського штабу з проведення санітарних днів в місті та селищах; – міського штабу з контролю за дотриманням безперебійної роботи автомобільного і залізничного транспорту, об’єктів житлово-комунального господарства |
квітень-серпень по мірінеобхідності |
УЖКГ | Винник С.С. | ||||||||||||||||||||||||||
9. |
Проводити “Дні контролю”
|
згідно графіку |
відділорганізаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань |
|||||||||||||||||||||||||||
VП. Проведення заходів, присвячених міжнародним, державним, професійним святам і пам’ятнимдатам |
||||||||||||||||||||||||||||||
1. | Здійснити підготовку та проведення міських свят, присвячених: | |||||||||||||||||||||||||||||
-Новому року та Різдву Христову; | І квартал | міський відділ культури |
Кульбачна О.Г. |
|||||||||||||||||||||||||||
– Міжнародному жіночому дню 8 Березня; – Дню працівників комунального господарства і побутового обслуговування населення; -Дню вшанування учасників бойових дій на території інших держав; |
І квартал |
міський відділ культури, УЖКГ, відділ розвитку малого бізнесу та підприємництва відділ внутрішньої та інформаційної політики, міський відділ культури |
Кульбачна О.Г. Винник С.С. Руденко Я.Д. Кульбачна О.Г. |
|
||||||||||||||||||||||||||
-міської благодійної акції «Меценати-дітям»; | квітень |
міський відділ культури |
Кульбачна О.Г. |
|||||||||||||||||||||||||||
-Дню перемоги над нацизмом у Другій світовій війні; | ІІ квартал | відділ внутрішньої та інформаційної політики, міський відділ культури, відділ організаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань |
Руденко Я.Д. Кульбачна О.Г. Андрусенко О.П. |
|||||||||||||||||||||||||||
-Дню Європи в Україні; | ІІ квартал | міський відділ культури | Кульбачна О.Г. | |||||||||||||||||||||||||||
– Дню Міжнародної солідарності трудящих 1 Травня; – Всеукраїнському дню дитячих, молодіжних громадських організацій, Всеукраїнського дня сім’ї, Всеукраїнському дню матері; -щорічні відкрита першість міста з дзюдо до 1 і 9 Травня; – Дню Матері та Дню Сім’ї; |
квітень-травень травень |
відділ внутрішньої та інформаційної політики, відділ організаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань, міський відділ культури, відділ з питань молоді та спорту |
Руденко Я.Д. Андрусенко О.П. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. |
|||||||||||||||||||||||||||
– Дню Перемоги 9 Травня; |
травень | відділ внутрішньої та інформаційної політики, відділ організаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань, міський відділ культури |
Руденко Я.Д. Андрусенко А.П. Кульбачна О.Г. |
|||||||||||||||||||||||||||
– Дню дитинства; | травень | ССД | Кульбачна О.Г. | |||||||||||||||||||||||||||
– Міжнародному Дню захистадітей; |
червень | міський відділ культури, відділ з питань молоді та спорту |
Кульбачна О.Г. |
|||||||||||||||||||||||||||
-Дню медичного працівника; | ІІІ квартал | ЦМЛ, міський відділ культури |
Кульбачна О.Г. |
|||||||||||||||||||||||||||
– Всеукраїнському дню молоді; |
червень | відділ з питань молоді та спорту | Кульбачна О.Г. | |||||||||||||||||||||||||||
– Дню КонституціїУкраїни; | червень | відділ внутрішньої та інформаційної політики, міський відділ культури |
Руденко Я.Д. Кульбачна О.Г. |
|||||||||||||||||||||||||||
-Дню працівників торгівлі; | липень | ВРМБП | Кульбачна О.Г. | |||||||||||||||||||||||||||
– Дню НезалежностіУкраїни; |
серпень | відділ внутрішньої та інформаційної політики, міський відділ культури |
Руденко Я.Д. Кульбачна О.Г. |
|||||||||||||||||||||||||||
– Дню міста, Дню шахтаря;
|
серпень |
міський відділ культури, відділ внутрішньої та інформаційної політики, відділ організаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань |
Руденко Я.Д. Кульбачна О.Г. Андрусенко О.П. |
|
||||||||||||||||||||||||||
-Дню Звільнення Донбасу та міста Торецька від німецько-фашистських загарбників; -Дню працівників освіти; -Всеукраїнському Дню бібліотек; – Дню усиновлювача; – Дню підприємця; – Дню працівників фізичної культури і спорту; |
вересень |
відділ внутрішньої та інформаційної політики, відділ організаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань, міський відділ культури міськво міський відділ культури ССД ВРМБП відділ з питань молоді та спорту |
Руденко Я.Д. Андрусенко О.П. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. |
|||||||||||||||||||||||||||
– Дню визволення України від німецько-фашистських загарбників; – Дню захисника України |
жовтень | відділ внутрішньої та інформаційної політики, міський відділ культури |
Руденко Я.Д. Кульбачна О.Г. |
|||||||||||||||||||||||||||
-Дню Пам’яті жертв голодомору; | листопад | відділ внутрішньої та інформаційної політики |
Руденко Я.Д. |
|||||||||||||||||||||||||||
-Дню Місцевого самоврядування; -Дню Святого Миколая; |
грудень |
відділ внутрішньої та інформаційної політики, відділ організаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань, міський відділ культури відділ з питань молоді та спорту |
Андрусенко О.П. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. |
|||||||||||||||||||||||||||
-Дню працівників культури та аматорів народної творчості; |
ІV квартал |
міський відділ культури | Кульбачна О.Г. | |||||||||||||||||||||||||||
-Дню Гідності та свободи | ІV квартал | міський відділ культури | Кульбачна О.Г. | |||||||||||||||||||||||||||
2. | Провести: | |||||||||||||||||||||||||||||
– “Пряму телефонну лінію” з питань захисту прав споживачів; -споживчу конференцію на центральному ринку -лекторій “Формування здорового способу життя (для учнівської та студентської молоді міста) Загальноміську конференцію Заходи в межах “Всеукраїнського тижня права”: -семінар щодо захисту прав учасників антитерористичної операції та членів їж сімей; -дискусія, присвячена проблематиці прав людини внутришньо переміщених осіб. Акція до Дня боротьби зі СНІДом та толерантного ставлення до людей, яких торкнулась проблема ВІЛ/СНІДу. Заходи в межах акції “16 днів проти насилля”: -круглий стіл на тему: “Насилля в сім’ї як соціальна проблема”; -тренінгове заняття для студентів “Скажемо “ні” насильству в колективі”. Батьківські збори в учбових закладах:”Усвідомлене та відповідальне батьківство” |
березень І, ІІ, ІІІ квартали за соціальним замовленням серпень ІVквартал ІVквартал ІVквартал протягом року за соціальним замовленням |
ВРМБП ВРМБП ЦСССДМ міськво ЦСССДМ ЦСССДМ ЦСССДМ ЦСССДМ |
Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. Кульбачна О.Г. |
|||||||||||||||||||||||||||
Керуючий справами виконкому О.П.Андрусенко
План роботи виконавчих органів Торецької міської ради на 2017 рік підготовлений відділом організаційної роботи, діловодства,
контролю та загальних питань
Начальник відділу організаційної роботи, Н.С.Беличко
діловодства, контролю та загальних питань
ДОДАТОК
до плану роботи виконавчих органів
Торецької міської ради на 2017 рік
Засідання комісій, робочих груп, рад при виконавчому органі
Торецької міської ради на 2017 рік
№ з/п |
Найменування комісій, робочих груп, рад |
Періодичність засідань | Відповідальні | ||
1 | 2 | 3 | 4 | ||
1. | Комісія по боротьбі зі злочинністю | щоквартально | Євсіков Ю.М.-секретар міської ради | ||
2. |
Комісія з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності |
по мірі необхідності |
Руденко Я.Д.- перший заступник міського голови |
||
3. |
Комісія з розгляду питань про надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
по мірі необхідності |
Руденко Я.Д.- перший заступник міського голови |
||
4. |
Комісія з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам |
не рідше одного разу на тиждень |
Руденко Я.Д.- перший заступник міського голови |
||
5. | Міська рада з питань безпечної життєдіяльності населення | березень, червень, вересень, грудень |
Руденко Я.Д.- перший заступник міського голови |
||
6. | Комісія з питань захисту прав дітей |
щомісячно |
Євсіков Ю.М.-секретар міської ради | ||
7. | Конкурсний комітет з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах м. Торецька |
по мірі необхідності |
Євсіков Ю.М.-секретар міської ради | ||
8. | Робоча група з проведення моніторингу фінансових результатів роботи підприємств, які задекларували відсутність прибутку за звітний період |
по мірінеобхідності |
Євсіков Ю.М.-секретар міської ради | ||
9. | Орган управління цивільного захисту населення і території Торецької міської ради |
по мірінеобхідності |
Євсіков Ю.М.-секретар міської ради | ||
10. |
Комісія з розгляду звернень громадян |
щомісячно | Євсіков Ю.М.-секретар міської ради | ||
11. | Міська комісія з питань забезпечення енергоносіями споживачів міста і контролю за проведенням розрахунків (енергетична комісія) |
щомісячно |
Євсіков Ю.М.-секретар міської ради | ||
12. | Робоча група з аналізу причин збитковості підприємств міста | щоквартально |
Руденко Я.Д. – перший заступник міського голови |
||
13. | Робоча група з проведення допорогових закупівель | постійно |
Руденко Я.Д. – перший заступник міського голови |
||
14. | Робоча група з розробки проекту програми економічного і соціального розвитку міста | щоквартально |
Руденко Я.Д. – перший заступник міського голови |
||
15 . | Комісія з питань безпечної життєдіяльності населення | щоквартально | Винник С.С.-заступник міського голови | ||
16. | Міська комісія з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій |
1 раз на 2 місяця
|
Винник С.С.-заступник міського голови | ||
17. | Конкурсна комісія на заміщення вакантних посад |
по мірінеобхідності |
Андрусенко О.П.- керуючий справами виконкому | ||
18. | Координаційна рада у справах дітей | щоквартально | Кульбачна О.Г. – заступник міського голови | ||
19. | Надзвичайна протиепідеміологічна комісія | щоквартально | Кульбачна О.Г. – заступник міського голови | ||
20. | Міська міжвідомча координаційно-методична рада з правової освіти населення | щоквартально | Андрусенко О.П.-керуючий справами виконкому | ||
21. | Координаційна рада з питань розвитку фізичної культури і спорту | щоквартально | Кульбачна О.Г. – заступник міського голови | ||
22. | Міська рада молоді | щоквартально | Кульбачна О.Г. – заступник міського голови | ||
23. | Координаційний комітет з питань попередження насильства, торгівлі людьми та соціальному супроводі сімей, які опинилися в кризових ситуаціях | щоквартально | Кульбачна О.Г. – заступник міського голови | ||
24. | Рада опіки та піклування | щомісячно | Андрусенко О.П.- керуючий справами виконкому | ||
25. | Комісія з питань відновлення прав реабілітованих |
по мірінеобхідності |
Андрусенко О.П.- керуючий справами виконкому | ||
26. | Комітет з конкурсних торгів (тендерний комітет) | по мірі надходження заявок від розпорядників бюджетних коштів | Євсіков Ю.М.-секретар міської ради | ||
27. | Координаційна рада з питань патріотичного виховання молоді | щоквартально | Кульбачна О.Г. – заступник міського голови | ||
28. | Комісія з обстеження пам’ятників та пам’ятних знаків міста Торецька |
по мірінеобхідності |
Кульбачна О.Г. – заступник міського голови | ||
29. | Робоча група по координації діяльності при розробці проектів регуляторних актів |
по мірінеобхідності |
Кульбачна О.Г. – заступник міського голови | ||
30. | Комісія з транспорту, безпеки дорожнього руху |
по мірінеобхідності |
Винник С.С.-заступник міського голови | ||
31. | Робоча група з опрацювання та комплексного вирішення питань реалізації державної політики у сфері раціонального використання та охорони земель в Торецьку | щоквартально | Винник С.С.-заступник міського голови | ||
32. |
Комісія з питань приватизації комунального майна територіальної громади м.Торецька |
по мірінеобхідності |
Винник С.С.-заступник міського голови | ||
33. | Громадська комісія з житлових питань | щомісячно |
Винник С.С.-заступник міського голови
|
||
34. | Комісія з обстеження технічного стану об’єктів житлово-комунального та соціально-культурного призначення в місті Торецьк і прилеглих селищах. |
по мірі необхідності |
Винник С.С.-заступник міського голови | ||
35. | Координаційна рада з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції / СНІДу | щоквартально | Кульбачная О.Г. – заступник міського голови | ||
36. | Міжвідомча комісія для розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж центрального опалення та гарячого водопостачання | щоквартально | Винник С.С.-заступник міського голови | ||
37. | Комісія з якості та безпеки харчових продуктів | щоквартально | Кульбачная О.Г. – заступник міського голови | ||
38. | Спостережна комісія | 2 рази на місяць | Кульбачная О.Г. – заступник міського голови | ||
39. | Постійно-діюча комісія з обстеження зелених насаджень | по мірі необхідності | Винник С.С.-заступник міського голови | ||
40. | Адміністративна комісія | 2 рази на місяць | Андрусенко О.П.- керуючий справами виконкому | ||
41. | Робоча група з розгляду питань щодо підвищення рівня платежів населенням за комунальні послуги, щодо стягнення комунальних платежів згідно з рішеннями суду |
щотижня |
Винник С.С.-заступник міського голови | ||
42. | Міський штаб з проведення санітарних днів в місті та селищах | серпень | Винник С.С.-заступник міського голови | ||
43. | Міський штаб з контролю за дотриманням безперебійної роботи автомобільного і залізничного транспорту, об’єктів житлово-комунального господарства | по мірінеобхідності | Винник С.С.-заступник міського голови | ||
44. | Комісія з розподілення та контролю за використанням коштів цільового Фонду забезпечення життєдіяльності міста | по мірінеобхідності | Герт В.Д.-голова комісії | ||
45. | Робоча група з питань створення та популяції товариств співвласників багатоквартирних будинків | по мірінеобхідності | Винник С.С.-заступник міського голови | ||
46. | Архітектурно-містобудівна рада | по мірінеобхідності | Винник С.С.-заступник міського голови | ||
47. |
Комісія з розгляду питань, пов’язаних з погодженням документації із землеустрою |
по мірінеобхідності | Винник С.С.-заступник міського голови | ||
48. | Комісія з конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності та виконавців робіт із землеустрою | по мірінеобхідності | Винник С.С.-заступник міського голови | ||
49. |
Робоча група для організації роботи по завершенню будівництва проблемних об’єктів житлового будівництва в м. Торецьку |
щоквартально | Винник С.С.-заступник міського голови | ||
50. | Комісія з розгляду земельних спорів | по мірінеобхідності | Винник С.С.-заступник міського голови | ||
51. | Комісія з обстеження приватного житлового фонду, який постраждав під час АТО на території м.Торецька | по мірінеобхідності | Винник С.С.-заступник міського голови | ||
52. | Робоча група з контролю за надходженням коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності до бюджетів усіх рівнів | щомісячно | Винник С.С.-заступник міського голови | ||
53. | Міський комітет із забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної структури | щоквартально | Винник С.С.-заступник міського голови | ||
54. | Робоча група з інформування громадськості щодо реалізації земельної реформи та створення прозорого ринку земель | по мірінеобхідності | Винник С.С.-заступник міського голови | ||
55. | Комісія з питань охорони здоров’я | по мірінеобхідності | Кульбачная О.Г. – заступник міського голови | ||
56. | Постійно діюча комісія досудового врегулювання спорів з питань заборгованості населення за житлово-комунальні послуги | по мірінеобхідності |
Винник С.С.-заступник міського голови |
||
57. |
Експертна комісія |
по мірінеобхідності |
Андрусенко О.П.- керуючий справами виконкому |
||
58. |
Міська комісія з питань залучення громадян на військову службу в Збройні Сили України за контрактом |
по мірінеобхідності |
Андрусенко О.П.- керуючий справами виконкому |
||
59. | Комісія по розгляду спірних питань при призначенні субсидії і наданні пільг |
не менше 2 рази на місяць |
Руденко Я.Д.-перший заступник міського голови | ||
60. |
Конкурсна комісія з оренди об’єктів комунальної власності територіальної громади м.Торецька |
по мірі необхідності | Винник С.С.-заступник міського голови | ||
61. |
Конкурса комісія з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки комунального майна територіальної громади м.Торецька |
по мірі необхідності | Руденко Я.Д.-перший заступник міського голови | ||
62. |
Постійно-діюча комісія з питань поводження з безхазяйними відходами |
по мірі необхідності | Винник С.С.-заступник міського голови |
Начальник відділу організаційної роботи, Н.С.Беличко
діловодства, контролю та загальних питань