(06247) 4-10-33
Зливи

13°C

Торецьк

Зливи

Документ № 103р від 22.02.2021 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

Історія відсутня


УКРАЇНА

ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ МІСТА ТОРЕЦЬК

ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

КЕРІВНИКА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

22.02.2021 м. Торецьк №103р
 
Про внесення змін до розпорядження керівника військово-цивільної адміністрації від 09.06.2020 № 325р “Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Торецька Донецької області”

З метою удосконалення процедури надання адміністративних послуг фізичним та юридичним особам, розглянувши службові записки начальника відділу з питань Державного архітектурно - будівельного контролю, містобудування, архітектури та земельних відносин Тимошенко Ніни від 11.02.2021 Вх № 846/02-1.09, від 18.02.2021 Вх № 987/02-1.06, на виконання підпункту 4 пункту «б» статті 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України  «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», керуючись пунктом 2 частини 1, частиною 2 статті 4, пунктами  1, 2, 8 частини 3   статті 6 Закону України  «Про військово-цивільні адміністрації», 

Внести зміни до розпорядження керівника військово-цивільної адміністрації від 09.06.2020 № 325р “Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Торецька Донецької області” доповнивши та виклавши перелік  адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області у новій редакції (додається).

Керівник

військово-цивільної адміністрації                                                            Василь ЧИНЧИК

                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

   Розпорядження керівника ВЦА

                                                                                                      від  22.02.2021 №   103р 

 

 

Перелік

адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Торецька Донецької області

№ з/п

№ послуги

РЕЄСТРАЦІЯ/ЗНЯТТЯ  З  РЕЄСТРАЦІЇ  МЕШКАНЦІВ

1

1

Реєстрація місця проживання / перебування.

2

2

Зняття з реєстрації місця проживання / перебування.

3

52

Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи.

4

53

Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання.

5

89

Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.

6

92

Видача довідки для оформлення недоотриманої пенсії.

7

54

Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої.

8

90

Видача довідки про спільне проживання громадян на момент смерті одного з них.

9

91

Видача довідки про реєстрацію громадянина за даною адресою на день смерті (про відкриття спадщини).

ПАСПОРТНІ  ПОСЛУГИ

10

93

Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою / викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки).

11

94

Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою / викраденням паспорта громадянина України (у формі картки).

12

95

Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) у зв’язку:

- зі зміною інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації);

- отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову прийняття зазначеного номера (за бажанням);

- виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;

- закінчення строку дії паспорта;

- непридатності паспорта для подальшого використання.

13

96

Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку.

14

97

Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку:

- зі зміною інформації, внесеної до паспорта (прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця народження);

- виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;

- непридатності паспорта для подальшого використання;

- досягнення 25- чи 45-річного віку та не звернення особою не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта зразка 1994 року нових фотокарток;

- наявність в особи паспорта зразка 1994 року (за бажанням).

15

98

Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм.

16

99

Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого.

17

100

Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном у разі:

- зміни інформації, внесеної до паспорта для виїзду за кордон;

- виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта для виїзду за кордон;

- закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон;

- непридатності паспорта для виїзду за кордон для подальшого використання.

18

110

Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше особі у віці з 14 до 18 років з одночасною реєстрацією у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків

РЕЄСТРАЦІЯ  НЕРУХОМОСТІ

19

80

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.

20

81

Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно.

21

82

Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна.

22

83

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

23

84

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

24

85

Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

25

86

Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

26

87

Скасування рішення державного реєстратора.

27

88

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ

28

58

Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування).

29

59

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування).

30

60

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту.

31

61

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадських формувань).

32

62

Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (крім громадського формування).

33

63

Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування).

34

64

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування).

35

65

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи крім громадського формування).

36

66

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (крім громадського формування).

37

67

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування).

38

68

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування).

39

69

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).

40

70

Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування).

41

71

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).

42

72

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця.

43

73

Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

44

74

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

45

75

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням.

46

76

Виправлення помилок у відомостях Єдиного державного реєстра юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

47

77

Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи-підприємця.

48

78

Видача витягу з Єдиного державного реєстра юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань.

49

79

Видача виписки з Єдиного державного реєстра юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля.

ЗЕМЕЛЬНІ  ПИТАННЯ

50

9

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

51

10

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

52

11

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

53

12

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

54

13

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

55

14

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

56

15

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

57

16

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць.

58

17

Надання відомостей з Державного земельного кадастру в формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

59

18

Надання відомостей з Державного земельного кадастру в формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель.

60

19

Надання відомостей з Державного земельного кадастру в формі довідки, яка містить узагальнену інформацію про землі (території).

61

20

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану).

62

21

Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність в Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

63

23

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

64

6

Надання дозволу на розробку документації із землеустрою на земельні ділянки комунальної власності.

65

7

Надання земельної ділянки комунальної власності у постійне користування.

66

8

Надання в оренду земельної ділянки комунальної власності строком до п’яти років.

67

25

Видача відомостей з документації із землеустрою, яка включена в державний фонд документації із землеустрою.

68

45

Погодження документації із землеустрою щодо земельної ділянки, на якій розташовано об’єкт будівництва або планується розташування такого об’єкта

69

46

Погодження документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки комунальної власності, на яку поширюється право суборенди, сервітуту.

70

47

Погодження документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок комунальної власності.

71

101

Видача висновку про погодження документації із землеустрою.

72

102

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що утворюються під час ведення державного земельного кадастру.

АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА  СФЕРА

73

28

Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1).

74

29

Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1).

75

30

Подання повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих робіт що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1).

76

31

Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт.

77

32

Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт.

78

33

Подання повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання будівельних робіт.

79

37

Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність об'єкта до експлуатації.

80

38

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

81

39

Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

82

40

Видача дубліката будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

83

41

Надання містобудівних умов та обмежень для проектування об'єкта будівництва.

84

42

Внесення змін до містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва.

85

43

Надання копії містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва.

86

44

Скасування містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва.

АДМІНІСТРАТИВНІ  ПОСЛУГИ  СОЦІАЛЬНОГО  ХАРАКТЕРУ

87

56

Формування пакету документів щодо присвоєння почесного звання “Мати-героїня”.

88

57

Видача посвідчення батьків багатодітної сім'ї та посвідчення дитини                  з багатодітної сім'ї.

89

104

Видача посвідчення дитини з багатодітної сім'ї у зв'язку з досягненням           6-річного віку.

90

105

Продовження терміну дії посвідчення дитини з багатодітної сім'ї у зв'язку          з досягненням 14-річного віку.

91

106

Видача дублікату посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім'ї.

92

107

Видача/продовження терміну дії посвідчення батьків/ дитини з багатодітної сім'ї (діти 18-23 років).

93

22

Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєне почесне звання України “Мати-героїня.

94

111

Комплексна послуга “єМалятко”

ІНШІ  ПИТАННЯ  МІСЦЕВОГО  ЗНАЧЕННЯ

95

3

Взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

96

5

Присвоєння (зміна) адреси об'єкту будівництва.

97

34

Присвоєння (зміна) адреси об’єкту нерухомості щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1).

98

35

Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

99

48

Надання повідомлення про відповідність намірів замовника щодо місця розташування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності комплексній схемі розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (у разі її наявності), будівельним нормам.

100

49

Надання паспорта прив'язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

101

50

Переоформлення паспорта прив'язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

102

26

Внесення змін до паспорта прив'язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

103

24

Продовження строку дії паспорта прив'язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

104

55

Надання довідки про володіння державною мовою для отримання громадянства.

ДОЗВІЛЬНІ ДОКУМЕНТИ

105

27

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

106

4

Надання дозволу на порушення об'єктів благоустрою.

ПОСЛУГИ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ

107

108

З видачі експлуатаційного дозволу для провадження діяльності: на потужностях (об'єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; на потужностях (об'єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.

108

109

З видачі експлуатаційного дозволу операторам ринку, що провадять діяльність, пов'язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.

       

Заступник керівника військово-

цивільної адміністрації                                                          Олександр АНДРУСЕНКО

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Торецька  Донецької області підготовлений відділом організації надання адміністративних послуг

Начальник відділу

організації надання адміністративних послуг                       Оксана ОНИЩЕНКО



  • logo
  • ВЦА м. Торецьк
    Офіційний веб-сайт

КОНТАКТИ

  • Адреса: 85200, М. ТОРЕЦЬК, ВУЛ. МАЯКОВСЬКОГО, 24А
  • Тел: (06247) 4-10-33
  • Факс: (06247) 4-10-33
  • Email: inbox@toretsk-rada.gov.ua
  •  

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

  • logo