тризуб
Торецька міська військова адміністрація
Бахмутського району Донецької області

ДТЕК Донецькі електромережі розповів про особливості передачі показів двозонних лічильників через чат-бот у Viber та Telegram

ДТЕК Донецькі електромережі розповів про особливості передачі показів двозонних лічильників через чат-бот у Viber та Telegram
Настав період передачі показів лічильника. Для цього в ДТЕК Донецькі електромережі працює зручний сервіс – чат-бот у Viber та Telegram. Його головна перевага – цілодобове обслуговування без необхідності відвідувати офіс компанії. ДТЕК звертає увагу клієнтів на особливості, які слід враховувати при передачі показів двозонних лічильників – вказувати окремо дані в зоні «день» та «ніч».
ДТЕК Донецькі електромережі рекомендує всім побутовим клієнтам користуватися чат-ботом у Viber та Telegram для передачі показів лічильника за лічені хвилини. Для того, щоб нарахування були фактичними, а не розрахунковими, передавати покази слід в останні 2 дні поточного місяця та в перші 3-и дні наступного.
У випадку, якщо у клієнта встановлений двозонний лічильник, чат-бот йому запропонує почергово передати покази в зоні «день» та «ніч». В залежності від типу приладу обліку вони можуть бути позначені на табло різними індексами. «День» – 1.8.1., 15.8.1. або Т21. «Ніч» – 1.8.2., 15.8.2 або Т22.
«ДТЕК, незважаючи на війну, продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручний чат-бот у Viber та Telegram для швидкої передачі показів електроенергії. Сьогодні його користувачами в Донецькій області є понад 170 тисяч клієнтів. Окрім показів лічильників з його допомогою також дізнатись про можливі відключення», – розповідають у компанії.
Для того, щоб почати користуватися чат-ботом необхідно:
• в пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Донецькі електромережі»;
• пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
• обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію
Покрокову відео-інструкцію, як користуватись чат-ботом, дивіться за посиланням https://youtu.be/yKbO_tEiSiI
Важливо. ДТЕК рекомендує мешканцям Донеччини щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію — обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.