тризуб
Торецька міська військово-цивільна адміністрація
Бахмутського району Донецької області

Алгоритм, що робити, якщо в Дії не відображаються дані про вакцинацію проти COVID-19

Отримали у застосунку Дія повідомлення «Сертифікат про вакцинацію недоступний» чи «На жаль, сталася помилка»? КНП «ЦПМСД» м. Торецька надає алгоритм, що робити, якщо в Дії не відображаються дані про вакцинацію проти COVID-19?
Переконайтеся, що використовуєте останню версію застосунку «Дія». Якщо ні — оновіть його.
Не допомогло? Звертайтеся до служби підтримки додатку. За посиланням https://bit.ly/3HNDFze можна знайти інформацію про найпоширеніші проблеми з генеруванням сертифікатів у Дії та алгоритми їх усунення.
Варто пам’ятати, що інформація про щеплення може бути некоректно внесена до Електронної системи охорони здоров’я. Це може бути причиною, що вищезазначені дії не допомогли згенерувати сертифікат. Щоб це виправити, потрібно звернутися до свого сімейного лікаря або до лікаря, який провів вакцинацію і вніс ваші дані в цю систему. Він має перевірити правильність внесених у реєстр даних.
Також можна подзвонити або звернутися в реєстратуру амбулаторії:
– ЗП-СМ № 1 (м. Торецьк, вул. Центральна, 55 г), телефон 066-8621980;
– ЗП-СМ № 2 (м. Торецьк, вул. Центральна, 2а), телефон 0954298132;
– ЗП-СМ № 3 (м. Торецьк, м. Залізне, пр. Піонерів, 23), телефон 0951427789;
– ЗП-СМ № 4 (м. Торецьк, смт Північне, вул. Шкільна, 15), телефон 0955988113;
– ЗП-СМ № 5 (м. Торецьк, смт Нью-Йорк, вул. Молодіжна, 7), телефон 0992824921;
– ЗП-СМ № 6 (м. Торецьк, смт Щербинівка, вул. Зарічна, 17), телефон 0663483059;
– ЗП-СМ № 7 (м. Торецьк, пр. Шахтарів, 47), телефон 0955140488.
Якщо медичні працівники в амбулаторії не можуть Вам допомогти, звертайтеся на «гарячу лінію» КНП «ЦПМСД» м. Торецька за телефоном 0959022923.
Адміністрація КНП «ЦПМСД» м. Торецька