Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у Торецькій міській ВЦА за 2021 рік

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Торецькій міській військово-цивільній адміністрації проведено роботу щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.
За 2021 рік від мешканців міста до Торецької міської ВЦА, у тому числі через органи влади вищого рівня (Донецької облдержадміністрації) надійшло 1560 звернень. Безпосередньо до Торецької міської ВЦА звернулось 898 громадян (57,6%), кількість звернень які надійшли через вищі органи влади склала 662 звернення (42,4%).
Письмових звернень надійшло 1094 або 70% від загальної кількості звернень, усні звернення склали 29,9% (466 звернень) від загальної кількості. Кількість повторних звернень склала 55 (3,5%), колективних – 64 (4,1%).
Найбільша кількість питань стосувалась комунальних питань — 786 або 50,4% від загальної кількості, з них: водозабезпечення — 267 питань, енергозабезпечення — 82, плата за комунальні послуги — 42, опалення — 138, обрізка (ліквідація) дерев — 57, санітарний стан — 33, ремонт каналізації — 2, газопостачання — 16, ремонт доріг — 23, вуличне освітлення — 31, інші — 95. Також громадяни звертались з наступних питань:
– соціального захисту населення — 210 (13,5%);825-669
-
житлові питання — 138 (8,9%);
-
охорони здоров’я — 85 (5,5%);
-
освіти, науки — 33 (2,1%);
-
питання транспорту — 60 (3,9%);
-
питання праці та заробітної плати — 10 (0,64%);
-
забезпечення законності — 26 (1,7%);
-
аграрної політики та земельних відносин — 17 (1,1%);
-
державного будівництва, адміністративно-територіального устрою — 90 (5,8%);
-
інші питання — 105 (6,7%).
Станом на 31.12.2021 за результатами розгляду заявникам надані відповіді по 1492 зверненням, по 68 зверненням вживаються заходи.
З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, зменшення повторних та неодноразових звернень та недопущення порушень термінів розгляду звернень, виявлення найбільш актуальних питань, щомісячно проводиться аналіз звернень громадян, засідання комісії з розгляду звернень громадян та “Дні контролю”.
Протягом 2021 року проведені наступні заходи з благоустрою міста: стерилізовано 110 безпритульних тварин; проведено поточний ремонт ліній зовнішнього освітлення (заміна СІП-кабелю 1748 м); встановлено 109 світлодіодних світильників, з яких 6 на сонячних батареях; встановлено 6 зупиночних павільйонів; здійснено покос трави на міських територіях у кількості 305200 кв.м; проведено поточний ремонт прилеглої території по вул. Центральна біля постаменту; проведені заходи з прибирання та утримання міських територій. На трьох світлофорних об’єктах встановлено 6 сучасних приладів звукового супроводу пішоходів; ліквідовано 1216,5 м2 стихійних звалищ; нанесено поздовжню дорожню розмітку – 6,4 км, пішохідні переходи – 601 м2, стоп лінії – 8,82 м2 , а також встановлено 39 дорожніх знаків, з яких 4 нові.
З метою підтримки належного стану асфальтобетонного полотна міських доріг виконано 7414 м2 ямкового ремонту автодоріг та закладення вибоїн і дорожніх швів струмнево-інжекторним методом 3264 м2. Виконано поточний ремонт внутрішньо квартальних доріг та тротуарів 1600 м2, розпочато капітальний ремонт автодороги по вул. Терешкової, вул. Лісна, вул. Віктора Сорочука, протяжністю 11821 м2. Проведено поточний ремонт прилеглої території по вул. Центральна біля постаменту.
Спеціалістами УЖКГ Торецької міської ВЦА постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальні зустрічі з мешканцями багатоквартирних будинків міста щодо механізму створення ОСББ та обрання іншої форми управління будинком. Станом на 31.12.2021 року в місті організовано 147 ОСББ (що складає 31,4% від загальної кількості багатоповерхових будинків міста). Діє Програма капітального ремонту багатоквартирних будинків житлового фонду міста Торецька на 2020-2022 роки.
Протягом 2021 року відновлено роботу 6 ліфтів, які не працювали з 2000 року у зв’язку з їх пограбуванням та виконано капітальний ремонт 5 робочих ліфтів; виділені житлові приміщення – 7 квартир, у т.ч.: 1 – особі з числа сиріт; 1 – багатодітній сім’ї; 1 – учаснику бойових дій; 2 – одинокім матерям; 2 службових приміщення медичним працівникам ЦМЛ м. Торецьк.
Для підтримки найбільш соціально не захищеної категорії громадян проведено наступну роботу.
Для соціального захисту ветеранів війни та праці прийнята «Програма соціального захисту осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, пенсіонерів та незахищених верств населення Торецької міської територіальної громади на 2021-2023 роки», яка затверджена розпорядженням керівника військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області від 17.11.2020 № 941р (зі змінами від 20.12.2021р.)
В місті проживає 1153 ветеранів війни та 3856 ветеранів праці.
Робітники комунального закладу «Територіального центра соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Торецької міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області надають соціальні послуги постійно.
Станом на 01.01.2022 року обслуговано громадян, усього – 549 осіб, з них:
– 458 ос. отримують соціальні послуги на дому;
– 50 ос. знаходяться в стаціонарному відділенні постійного перебування громадян;
– 41 ос. знаходяться в стаціонарному відділенні тимчасового перебування громадян.
Матеріальну допомогу за рахунок коштів державного бюджету з початку року отримали 62 особи на суму 55,39 тис.грн.
Згідно з наказом КЗ “Центр первинної медико-санітарної допомоги” від 04.01.2021 № 25/39 проводився комплексний медичний огляд ветеранів війни. За 2021 рік оглянуто комплексно 745 осіб. Комплексно оглянуто вдома 75 нетранспортабельних інвалідів ВВВ та учасників бойових дій 1 та 2 груп інвалідності.
Для пільгового забезпечення медикаментами ветеранів війни при амбулаторному лікуванні у місцевому бюджеті на 2021 рік передбачено 58,00 тис.грн.
За 12 місяців 2021 року в КНП «Обласний госпіталь для ветеранів війни м. Святогірська» проліковано 28 чоловіків.
З метою інформування населення про зміни в законодавстві з питань соціального захисту ветеранів війни та праці в місцевих ЗМІ публікуються відповідні статті з роз’ясненнями. Згідно з затвердженими графіками на території селищних рад працює «Мобільний офіс».
Для зручності населення в місті діють такі форми роботи зі зверненнями громадян, як «Пряма лінія», «Телефон довіри».
Графіки особистих та виїзних прийомів, «Прямих ліній», матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян розміщуються на офіційному вебсайті Торецької міської військово-цивільної адміністрації.
На стенді в громадській приймальні розміщені графіки проведення «Прямої лінії» з населенням, зразок написання заяви, телефони для звернення до «Урядової гарячої лінії» та на «Гарячу лінію» Торецької міської військово-цивільної адміністрації, рекомендації для громадян тощо.
Також з метою оперативного реагування на гострі проблеми життєдіяльності територіальної громади міста працює цілодобова інформаційно-диспечерська служба.
