тризуб
Торецька міська військова адміністрація
Бахмутського району Донецької області

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у Торецькій міській ВЦА за 9 місяців 2021 року

На виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про звернення громадян» з початку роботи Торецькою міською військово-цивільною адміністрацією проведено наступну роботу.

Протягом звітного періоду прийнято та опрацьовано 952 звернення громадян, з яких 388 звернень надійшли з вищих органів влади.

Найбільша кількість звернень які надійшли, стосувалась житлово-комунальних питань (481 звернення, 50%), та питань соціального захисту населення (95 звернень, 10%). Всі звернення розглянуто в установленому чинним законодавством порядку, про результати розгляду заявників проінформовано.

Робота зі зверненнями громадян проводилась на підставі відповідних документів затверджених розпорядженнями керівника Торецької міської військово-цивільної адміністрації:

Про затвердження графіків особистих, виїзних прийомів громадян, графіку телефонного зв’язку «Пряма лінія» населення з керівництвом Торецької міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області на III-IV квартали 2021 рокуа№а80р.авіда01.07.2021;                                                                                                                                                 Положення про комісію з розгляду звернень громадян, Положення про порядок проведення «Дня контролю» результатів розгляду звернень громадян, Положення про порядок організації роботи «Телефону довіри» (розпорядження від 30.07.2021 № 150р);

Положення про «Гарячу лінію» телефонного зв’язку з населенням з питань, що належить до компетенції Торецької міської військово-цивільної адміністрації  (розпорядження від 09.07.2021 № 103р);

Про затвердження складу комісії та складу робочої групи з розгляду звернень громадян у Торецькій міській військово-цивільній адміністрації (розпорядження  №151р від 30.07.2021, зі змінами    від 24.09.2011 № 293р.);

Затверджено Методику оцінки рівня організації роботи зі зверненнями громадян (розпорядження від 30.07.2021 № 152р);

При  складанні  графіків  особистих прийомів на III-IV квартали 2021 року визначені конкретні особи, які мають право здійснювати прийом громадян у разі відсутності керівних працівників з поважних причин (хвороба, відрядження, відпустка, тощо).

Графік проведення телефонної «Прямої лінії»  з населенням затверджений розпорядженням керівника від 01.07.2021 № 80р. Графіки «Прямих ліній»  публікуються у газеті «Шахтарський Торецьк» щомісячно.

У Торецькій міській військово-цивільній адміністрації створена комісія з питань розгляду звернень громадян (далі – комісія)  та робоча група з проведення перевірок результатів розгляду звернень громадян.

За звітний період організовано та проведено 4 засідання комісії.

Проведено 4 «Дні контролю» щодо  виконання доручень керівника Торецької міської військово-цивільної адміністрації,  його заступників та вирішення порушених у зверненнях питань.  Перевірено 12 звернень.  З кожним заявником проведена бесіда, в результаті якої встановлено  відсутність зауважень.

Затверджено графік здійснення контролю за станом організації роботи, дотримання законодавства та діловодства за зверненнями громадян на підприємствах, в установах та організаціях міста на 2021 рік.

У звітному періоді  вивчена   робота   зі   зверненнями  громадян  в Управлінні житлово-комунального господарства Торецької міської військово-цивільної адміністрації та АКП «Комунальник». Відповідальні за цю роботу у вищезазначених організаціях, пройшли стажування у відділі організаційної роботи, діловодства, контролю та з питань звернень громадян Торецької міської військово-цивільної адміністрації.

Для зручності населення в місті діють такі форми роботи зі зверненнями громадян, як «Пряма лінія», «Телефон довіри», «Мобільний офіс».

Графіки особистих та виїзних прийомів, «Прямих ліній», матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян розміщувались  на офіційному веб–сайті Торецької міської військово-цивільної адміністрації.

На стенді в громадській приймальні розміщені графіки проведення «Прямої лінії» з населенням, зразок написання заяви, телефони для звернення до «Урядової гарячої лінії» та на «Гарячу лінію» Торецької міської військово-цивільної адміністрації, рекомендації для громадян тощо.

З 952 звернень 246 звернень  або  26% надійшло від найменш                      соціально – захищених  категорій громадян.

Для підтримки даної категорії громадян проведено наступну роботу:

Прийнята «Програма соціального захисту осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, пенсіонерів та незахищених верств населення у місті Торецьк на 2021-2023 роки», яка затверджена розпорядженням керівника військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області від 17.11.2020 № 941р.

В місті проживає 1173 ветерана війни та 3921 ветеран праці.

В амбулаторіях Загальної Практики Сімейної Медицини КНП «ЦПМСД» станом на 01.01.2021р. перебувало на обліку 916 ветеранів війни, на 27.09.2021р. – 853.

Згідно наказу по КНП «ЦПМСД» від 04.01.2021р № 25/39 відбувся комплексний медичний огляд ветеранів війни з 01.03.2021р. по 30.04.2021р., який  здійснювався відповідно до «Положення про порядок проведення профілактичних оглядів, медичної реабілітації ветеранів війни», затвердженого наказом МЗ України від 09.12.2002р. № 463, наказу МОЗ України від 19.06.2016р. № 351 «Про затвердження плану заходів щодо медичної, психологічної професійної реабілітації та соціальної адаптації учасників антитерористичної операції».

Оздоровлення ветеранів війни відбувається в амбулаторних умовах за рахунок денного стаціонару та стаціонару вдома. Всього в денному стаціонарі оздоровлено – 151 чол. з них: учасники АТО – 7 чол., в стаціонарі вдома – 366 чол.

За 9 місяців 2021 року за рахунок державного бюджету санаторно-курортними путівками забезпечено 21 особу на суму 188,8 тис.грн. та виплачено 7 особам грошову компенсацію на суму 3,6 тис.грн.

З метою інформування населення про зміни в законодавстві з питань соціального захисту ветеранів війни та праці в місцевих ЗМІ публікуються відповідні статті з роз’ясненнями.

Згідно затверджених графіків на території громади працює «Мобільний соціальний офіс». Станом на 01.10.2021 року було проведено 34 виїзних прийоми «Мобільного офісу», на яких звернулося 174 особи з різними запитаннями щодо оформлення житлової субсидії та різних видів державних соціальних допомог, з них 64 особи подали заяви на оформлення житлової субсидії, адресної допомоги, по яких було прийнято рішення щодо призначення.