*ЗАХИЩАЙ СВОЇ СПОЖИВАЦЬКІ ПРАВА!*

Українці можуть захистити свої права, як споживача, за допомогою чат-боту Держпродспоживслужби.
Ознайомитися з тим, як користуватися чат-ботом, можна переглянувши відеоінструкцію.
Чат-бот доступний у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot
Для того, щоб відправити звернення, необхідно обрати його тип (заява, скарга, пропозиція), вказати ім’я, адресу, телефон та детально описати проблему, зазначивши назву й адресу компанії. До заяви можна додавати фото або документи. Держпродспоживслужба обов’язково відреагує.
Відеоінструкція доступна на YouTube-каналі Держпродспоживслужби:
https://www.youtube.com/watch?v=IKupgfz-qL0 або на сторінці Служби в Facebook https://ru-ru.facebook.com/spsa.gov.ua/
Чат-бот є зручним інструментом комунікації між Службою та споживачем. Це один, але не єдиний діджитал-компонент, щоб кожен споживач швидко та зручно міг захистити свої права. Сьогодні триває робота над проектом Е-споживач, котрий матиме широкий функціонал та можливості.
Нагадуємо, поскаржитися стосовно неякісних товарів та наданих послуг можна цілодобово на «гарячу лінію» Держпродспоживслужби за телефонами:
(044)-364-77-80
050-230-04-28 Відділ розвитку малого бізнесу та підприємництва #торецьк_info
