Інформація про розгляд звернень громадян, які надійшли до ВЦА м.Торецьк у січні 2021 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в військово-цивільній адміністрації проведено роботу щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.
Протягом січня 2021 року до військово-цивільної адміністрації надійшло 394 звернення від громадян міста Торецьк, що на 159% (242) більше ніж протягом січня минулого року (2020 рік — 152), у тому числі від вищих органів влади надійшло 326 звернень, що на 179% більше аналогічного періоду минулого року (2020 рік — 117). Первинних звернень — 258 (2020 рік — 47), повторних — 4 (2020 рік — 1), масових — 126 (2020 — 0), неодноразових — 6 (2020 — 4).
В порівнянні з січнем 2020 року кількість звернень які надійшли від вищих органів влади у відповідний період 2021 року збільшилась на 179% (2021 рік — 326, 2020 рік – 117), кількість колективних звернень залишилась на томуж рівні (2021 рік — 3, 2020 рік -3).
В зв’язку з чисельними поривами на водогоні “Горлівка-Торецьк” без водопостачання залишилися мешканці м. Торецьк, м. Залізне, смт Південне та частково смт Щербинівка, що призвело до зростання кількості звернень з комунальних питань протягом січня 2021 року — 262 звернення. На другому місці за кількістю звернень знаходяться питання соціального захисту — 77 звернень. Також протягом січня 2021 року були порушені наступні питання:
- питання охорони здоров’я — 9 звернень;
- питання зв’язку — 3 звернення;
- житлові питання — 5 звернень;
- забезпечення законності — 4 звернення;
- культура та туризм — 2 звернення;
- освіта, наука — 5 звернень;
- сім’я, діти, фізична культура та спорт — 1 звернення;
- діяльність місцевих органів — 9 звернень;
- інші питання — 17 звернень.
Кількість звернень громадян за формою надходження протягом січня 2021 року виглядає наступним чином: через органи влади вищого рівня надійшло 326 звернень, у т.ч. від УГЛ — 319; на “Гарячу лінію” – 29 звернень; на електронну пошту — 12 звернень; засобами телефонного зв’язку — 2 звернення; передано особисто — 21 звернення; на “Пряму лінію” надійшло 4 звернення.
Динаміка звернень громадян за видами звернень протягом січня 2021 року склала: заяви (клопотання) – 262; пропозиції (зауваження) – 5; скарги – 127; петиції — 0.
З 394 звернень які надійшли на розгляд до військово-цивільної адміністрації міста Торець протягом січня 2021 року: 317 звернень розглянуті та за результатами розгляду надані відповіді заявникам; 77 звернень знаходяться на розгляді.
З 394 звернень 105 звернень або 27 % надійшло від найменш соціально – захищених категорій громадян.
З метою підвищення благополуччя населення, зростання соціальних та безпекових стандартів життя мешканців міста, проводиться системна робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.
