тризуб
Торецька міська військово-цивільна адміністрація
Бахмутського району Донецької області

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в військово-цивільній адміністрації  проведено роботу щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.

За підсумками 2020 року, в порівнянні з 2019 роком, відбулось незначне зменшення кількості звернень, що надійшли від мешканців міста, а саме, на 9% (2377 звернень у 2020 році проти 2622 звернення у 2019 році).

В порівнянні з 2019 роком кількість колективних звернень у 2020 році зменшилась на 32% (2020 рік — 75, 2019 рік — 111), але зросла кількість повторних звернень у порівнянні з 2019 роком на 6%, та склала: у 2020 році — 122 звернення, у 2019 році — 115.

За звітний період організовано 12 засідань комісії з розгляду звернень громадян. Проводяться «Дні контролю» щодо  виконання доручень керівника ВЦА,  його заступників та вирішення порушених у зверненнях питань.  Перевірено 36 звернень, за  результатами встановлено  відсутність зауважень.

У звітному періоді  вивчена   робота   зі   зверненнями  громадян  у Філії «Технобуд» ПП «Техноком Н» та ОКП «Донецьктеплокомуненерго» ВО «Торецьктепломережа», в Управлінні ЖКГ та Управлінні СЗН міста Торецьк. Відповідальні за цю роботу у вищевказаних організаціях, пройшли стажування у відділі організаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань ВЦА м. Торецьк.

Протягом січня-березня були організовані виїзні прийоми в м. Залізне, смт Північне, смт Новгородське, смт Щербинівка,  в центральній бібліотеці, 2-х її філіях та Торецькому ТО профспілки працівників вугільної промисловості України.

Структура звернень громадян за формою надходження за 2020 рік в порівнянні з   2019 роком виглядає наступним чином: звернення які надійшли через органи влади вищого рівня протягом 2020 року склали 1600 звернень, що склало 67% від загальної кількості звернень (2019 – 1699 звернення, 65%).

На другому місці знаходяться письмові звернення, які були передані особисто – 382 звернення, 16,1% від загальної кількості отриманих звернень (2019 – 368 звернень, 14%). Звернення які надійшли на особистих прийомах – 50 або 2,1% від загальної кількості звернень (2019 – 385 звернень, 14,7%), засобами телефонного зв’язку 232 звернень, 9,8% (2019 – 122 звернення, 4,7%), від інших організацій 10 звернення, 0,4% (2019 – 10 звернень, 0,4%), засобами електронного зв’язку 103 звернень, 4,3% (2019 – 38 звернень, 1,45%).  

Протягом 2020 року у зверненнях громадяни порушувались різноманітні питання, найбільша кількість питань стосувалась житлово-комунального господарства –  1473 питання, або 62% від загальної кількості (2019 — 1560 питань, 59,5%). На другому місці  питання пов’язані з соціальним захистом населення – 473 питання, або 20% від загальної кількості питань (2019 — 725 питань, 27,7%).                                                 

Питання комунального характеру стосувались таких сфер життєдіяльності, як: водозабезпечення — 416 питань (2019 рік – 401),  енергозабезпечення — 195 питань (2019 рік – 127), плата за комунальні послуги — 125 (2019 рік – 150), опалення — 202 (2019 рік – 146), обрізка та ліквідація дерев — 43 (2019 рік – 56), санітарний стан — 117 (2019 рік – 99),   ремонт каналізації — 4 (2019 рік – 3), газопостачання — 83 (2019 рік – 40), ремонт доріг — 17 (2019 рік – 15), вуличне освітлення — 14 (2019 рік – 21), інші — 38 (2019 — 57).

З 2377 звернень 598 звернень  або  25 % надійшло від найменш соціально —  захищених  категорій громадян. 

Для підтримки даної категорії громадян проведено наступну роботу: 

Для соціального захисту ветеранів  війни та  праці прийнята Комплексна програма „Ветеран”.

В місті проживає 1,2 тис. ветеранів війни та 4 тис. ветеранів праці.

Комунальний заклад «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області (далі територіальний центр) забезпечує надання соціальних послуг особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, з метою подолання або мінімізації цих обставин.

Протягом 2020 року надано соціальних послуг 538 особам, з них:

     –  429 осіб отримують соціальні послуги дома;

     –  51 особа знаходиться в стаціонарному відділенні постійного перебування  громадян;

     –  58 осіб знаходиться в стаціонарному відділенні тимчасового перебування громадян.                                                    

Під диспансерним наглядом знаходяться 71 ветеран Афганістану, комплексно оглянуто 66 чол. – 83,5%, проліковано в шпиталі 4 чол. – 5,6%.

Комплексно оглянуто вдома нетранспортабельних ІВ та УБД І та II  груп інвалідності 89 осіб.

З метою інформування населення про зміни в законодавстві з питань соціального захисту ветеранів війни та праці в місцевих ЗМІ публікуються відповідні статті з роз’ясненнями.

Згідно з затвердженими графіками на території селищних рад працював «Мобільний соціальний офіс», проведено 32 виїзних прийомів, на яких звернулись 221 громадянин щодо оформлення житлової субсидії та різних видів державних допомог, за якими 82 звернення задоволені.

Станом на 31.12.2020 у стадії розгляду знаходилось 94 звернення, на даний час всі звернення які надійшли у 2020 році розглянуті, за результатами розгляду прийняті відповідні рішення про що проінформовано заявників письмовими відповідями.                                                                                                                    

Протягом 2020 року для зручності населення в місті діяли такі форми роботи зі зверненнями громадян, як «Пряма лінія», «Телефон довіри», «Гаряча лінія», «Мобільний офіс».

Графіки особистих та виїзних прийомів, «Прямих ліній», матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян розміщуються  на офіційному вебсайті військово-цивільної адміністрації м. Торецьк.

У 2020 року мало місце призупинення особистих та виїзних прийомів за місцем мешкання громадян керівними працівниками ВЦА відповідно до листа № 0.8/16-1538/4-20 від 12.03.2020 для недопущення потужного спалаху коронавірусної інфекції. У зв’язку з чим додатково до існуючих заходів зв’язку з населенням, запроваджено цілодобову роботу телефонів гарячої лінії для отримання консультацій щодо виниклих питань пов’язаних з коронавірусом. Для покращення механізму надання найбільш запитуваної інформації у місті працює офіційний вебсайт ВЦА м. Торецька та офіційна сторінка у соціальній мережі Facebook, Instagram, Telegram, Viber, які є першоджерелом оперативної інформації, стосовно життєдіяльності міста.

Скачати