Торецька міська громада наразі на шляху офіційного затвердження маркетингової стратегії та власного бренду

Торецька міська громада наразі на шляху офіційного затвердження маркетингової стратегії та власного бренду. Завдяки потужній роботі експертів, маркетологів, дизайнерів та жителів нашої громади Торецьк крокує до сучасного просування та покращення іміджу громади.
Підтримуйте зміни!
Долучайтесь до просування бренду Торецької громади!
Дій!
Змінюй!
Надихай!
Експертну, організаційну та фінансову підтримку діяльності громади здійснює Програма ООН із відновлення та розбудови миру, яку реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН із питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).
Програму підтримують тринадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.
