тризуб
Торецька міська військово-цивільна адміністрація
Бахмутського району Донецької області

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у військово-цивільній адміністрації міста Торецьк Донецької області за 2019 рік

За 2019 рік до військово-цивільної адміністрації надійшло 2622 звернення,  що на 551 або 27% більше, ніж у 2018 році (у 2018 – 2071). Також надходження звернень громадян до органів влади вищого рівня збільшилось на 17% і склало 1699 звернень (у 2018 — 1450). Звернення, які надійшли на особистих прийомах склали — 385 або 15% від загальної кількості звернень (у 2018 — 380).

Письмових звернень надійшло 2115 або 80% від загальної кількості звернень, що на 486 або 30% більше ніж в 2018 році (у 2018 — 1629).

Кількість повторних  звернень склала 115, що на 45 менше ніж в минулому році (у 2018 — 160), та 111 колективних звернень, що на 14 звернень більше ніж у минулому році (у 2018 — 97).

Найбільша кількість питань стосувалась комунальних питань — 1115 або 42% від загальної кількості, з них: водозабезпечення — 401 питань,  енергозабезпечення — 127, плата за комунальні послуги — 150, опалення — 146, обрізка дерев — 56, санітарний стан — 99,   ремонт каналізації — 3, газопостачання — 40, ремонт доріг — 15, вуличне освітлення — 21, інші — 57 (2018 — 78).

      –    питання соціального захисту населення — 725 або 28% (2018 — 630);

  • житлові питання — 445 або 17% (2018 – 302);
  • охорона здоров’я — 83 або 3% (2018 — 88);
  • освіти, науки — 24 або 1% (2018 – 34);
  • питання транспорту — 40 або 1,5% (2018 — 91);
  • питання праці та заробітної плати — 17 або 0,7% (2018 – 22);
  • забезпечення законності — 22 або 1% (2018 – 23);
  • аграрна політика та земельні відношення — 10 або 0,4% (2018 — 14);
  • інші питання — 141 або 5,4% (2018 -176).

            Всі звернення своєчасно розглянуті. За результатами розгляду прийняті відповідні рішення. Станом на 31.12.2019 у стадії розгляду знаходилось 34 звернення, на даний час всі звернення які надійшли у 2019 році розглянуті, за результатами розгляду заявникам надані письмові відповіді.

           З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, зменшення повторних та неодноразових звернень та недопущення порушень термінів розгляду звернень,  виявлення найбільш актуальних питань, щомісячно проводиться аналіз звернень громадян, засідання комісії з розгляду звернень громадян та “Дні контролю”.

           Від найменш соціально – захищених  категорій громадян у 2019 році надійшло   1123 звернення  або  43 % від загальної кількості (у 2018 – 1374), з них:

        – від інвалідів — 319 (2018 — 346);

        – від одиноких матерів — 89 (2018 – 116) ;

        – від багатодітних родин — 45 (2018 – 49);

        – від дітей війни — 34 (2018 – 56);

        – від інвалідів, учасників війни та бойових дій — 18 (2018 — 26);

        – інші — 618.

         Для підтримки даної категорії громадян проведено наступну роботу: 

Для соціального захисту ветеранів  війни та  праці прийнята Комплексна програма „Ветеран”.

 В місті проживає 1,3 тис. ветеранів  війни та 4,2 тис. ветеранів праці.

Робітниками відділення соціальної допомоги надаються соціальні послуги:

  • 426 ос. на дому;
  • 67 ос. знаходяться в стаціонарному відділенні постійного перебування;
  • 28 ос. в стаціонарному відділенні тимчасового перебування громадян.

Під диспансерним наглядом знаходиться 79 ветеранів Афганістану, комплексно оглянуто — 83 чол. – 100%, проліковано в шпиталі — 9 чол. – 10,8%.

Комплексно оглянуто вдома нетранспортабельних ІВ та УБД першої та другої груп інвалідності — 83 особи.

З метою інформування населення про зміни в законодавстві з питань соціального захисту ветеранів війни та праці в місцевих ЗМІ публікуються відповідні статті з роз’ясненнями.

Згідно затверджених графіків на території селищних рад працює «мобільний  офіс», проведено 46 виїзних прийомів “Мобільного офісу”, на які звернулись 621 громадянин щодо оформлення житлової субсидії та різних видів державних соціальних допомог, за  якими 589 звернень задоволені.

Для зручності населення в місті діють такі форми роботи зі зверненнями громадян, як е-звернення, запроваджено єдину систему місцевих петицій, проводяться «Прямі лінії», працює «Телефон довіри», «Пошта керівника ВЦА», працює «Мобільний офіс», проводяться особисті та виїзні прийоми.

Графіки особистих та виїзних прийомів, «Прямих ліній», матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян розміщуються  на офіційному веб-сайті військово-цивільної адміністрації м. Торецьк та оприлюднюються у ЗМІ.

На стенді в громадській приймальні розміщені графіки особистих, виїзних прийомів керівників ВЦА, проведення “Прямої лінії” з населенням, зразок написання заяви, інформація для звернення до вищестоящих органів та “Телефон довіри “ВЦА, рекомендації для громадян тощо.