тризуб
Торецька міська військова адміністрація
Бахмутського району Донецької області

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян та виконавської дисципліни у ВЦА за 9 місяців 2019 року

На виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про військово-цивільні адміністрації» за 9 місяців 2019 року військово-цивільною адміністрацією  проведена наступна робота.

Протягом дев’яти місяців 2019 року прийнято та опрацьовано 1935 звернень громадян, з них: 1251 звернень які надійшли від Донецької ОДА (у т.ч. гаряча лінія 1130), та 684 звернень які надійшли безпосередньо до ВЦА.

В порівнянні з дев’ятьма місяцями 2018 року (1358 звернень) відбулось збільшення кількості звернень на 577 або 43% (9 міс. 2019 – 1935), з них: збільшення звернень від Донецької  ОДА на 299 або 32% (9 міс. 2018 – 952),  безпосередньо до ВЦА — на 278 або 69% (9 міс. 2018 – 406).

Протягом 9 місяців 2019 року надійшло повторних звернень — 74 (9 міс. 2018 — 112) та колективних звернень — 73 (9 міс. 2018 — 83). Встановлено зменшення надходжень колективних (на 12%) та повторних (на 34%) звернень.

Письмових звернень надійшло 1561 або 81% від загальної кількості звернень, що на 517 або 49% більше ніж в 2018 році (9 міс. 2018 – 1044).

З 1935 звернень найбільша кількість питань стосувалась комунального господарства – 805 звернень або 41% від загальної кількості (9 міс. 2018 — 492).  

Також були затронуті такі питання як:

  • – охорона здоров’я — 56 питання або 2,9% (9 міс. 2018 — 64);
  • житлові питання — 358 або 19% (9 міс. 2018 – 219);
  • соціальний захист — 538 або 28% (9 міс. 2018- 378);
  • питання праці та заробітної плати — 10 або 0,5% (9 міс. 2018- 16);
  • освіти, науки — 14 або 0,7% (9 міс. 2018 – 24);
  • питання транспорту — 38 або 1,9% (9 міс.2018 — 69);
  • забезпечення законності — 19 питань або 1% (9 міс. 2018 — 14);
  • інші питання — 97 або 5% (9 міс. 2018 — 134).

Всі звернення розглянуті, за результатами розгляду заявникам надані відповіді, знято з контролю 1934 звернення або 99,95%, 1 звернення залишено на контролі до 02.12.2019 заступником голови Донецької облдержадміністрації Філашкіним В.С. (гр. Мамриги І.А. щодо вирішення питання проведення ремонту доріг у смт. Північне).

Припинено листування на підставі статті 8 Закону України «Про звернення громадян» з 23 громадянами (9 міс. 2018 — 13).

Протягом 9 місяців 2019 року мали місце факти несвоєчасного надання відповідей заявникам від управління житлово-комунального господарства. Про данні факти було поінформовано керівництво доповідними записками. Питання своєчасності розгляду звернень громадян було розглянуто на засіданні комісії (31.05.2019; 09.10.2019) та надані рекомендації УЖКГ щодо дотримання термінів розгляду звернень громадян, у тому числі і звернень які надійшли з УГЛ.  

Робота зі зверненнями громадян проводилась на підставі відповідних документів, затверджених розпорядженнями керівника ВЦА:

  • графіки особистих та виїзних прийомів на 2019 рік (розпорядження керівника від 10.12.2018 № 1193р);
  • порядок організації проведення телефонного зв’язку «Пряма лінія» на 2019 рік (розпорядження керівника від 17.12.2018 № 1219р);
  • положення про комісію з розгляду звернень громадян, Положення про порядок проведення «Дня контролю» результатів розгляду звернень громадян, Положення про порядок організації роботи «Телефону довіри» в громадській приймальні військово-цивільної адміністрації м.Торецьк (розпорядження керівника від 04.09.2017 № 18р);
  • порядок розгляду звернень, що надійшли через державну установу “Урядовий контактний центр” (розпорядження керівника від 07.09.2017 № 29р);
  • склад комісії та склад робочої групи з розгляду звернень громадян (розпорядження керівника від 07.09.2017 № 21р із змінами, внесенними розпорядженнями керівника від 06.09.2018 № 782р);
  • затверджено Методику оцінки рівня організації роботи зі зверненнями громадян розпорядженням від 07.09.2017 № 24р.

Графік особистих прийомів опубліковано в газеті «Шахтарський Торецьк» від 18.01.2019 № 3, графіки виїзних прийомів та проведення телефонної «Прямої лінії»  публікуються в газеті «Шахтарський Торецьк» щомісячно, та оприлюднюються на офіційному веб-сайті військово-цивільної адміністрації м. Торецьк.

Виїзні прийоми  були організовані в м. Залізне, смт. Північне,  смт. Новгородське, смт. Щербинівка,  в центральній бібліотеці, 2-х її філіях та Торецькому ТО профспілки працівників вугільної промисловості України (за 9 міс. 2019 надійшло 10 звернень).

На стенді в громадській приймальні розміщені графіки особистих, виїзних прийомів керівників ВЦА, проведення “Прямої лінії” з населенням, зразок написання заяви, телефони для звернення до “Урядової гарячої лінії” та на “Телефон довіри“  ВЦА, рекомендації для громадян тощо.

За звітний період організовано 8 засідань комісії, де розглянуті наступні питання:

  1. Про підсумки роботи зі зверненнями громадян та виконавської дисципліни у ВЦА  за 2018 рік;
  2. Про підсумки роботи зі зверненнями громадян та виконавської дисципліни в відділенні ЦОК м.Торецьк ЦЕМ ВАТ “Донецькобленерго”;
  3. Про підсумки роботи зі зверненнями громадян та виконавської дисципліни у Залізній міській раді;
  4. Про підсумки роботи зі зверненнями громадян та виконавської дисципліни у ВЦА за 1 квартал 2019 року;
  5. Про вжиті заходи з вирішення звернень громадян, що перебувають на додатковому контролі в облдержадміністрації та у ВЦА;
  6. Аналіз надходження повторних скарг і звернень громадян у вищі органи влади, а також до ВЦА;
  7. Про підсумки роботи зі зверненнями громадян та виконавської дисципліни у ВЦА за 1 півріччя 2019 року;
  8. Про підсумки роботи зі зверненнями громадян та виконавської дисципліни в Торецькому об’єднаному управлінні ПФУ Донецької області.

Проведено 9 «Днів контролю» щодо  виконання доручень керівника ВЦА, його заступників та вирішення порушених у зверненнях питань.  Проведено перевірку 27 звернень, зауваження відсутні.              

Затверджено графік здійснення контролю  за станом організації роботи, дотримання законодавства та діловодства за зверненнями громадян на підприємствах, в установах та організаціях міста на 2019 рік.

У звітному періоді вивчена робота зі зверненнями громадян у Залізній міській раді, Щербинівській селищній раді, КП “Торецьккомсервіс”, КНП “Центрі первинної медико-санітарної допомоги” м.Торецьк, Торецькому об’єднаному управлінні ПФУ Донецької області, міському управлінні освіти та в управлінні житлово-комунального господарства ВЦА. Відповідальні за цю роботу у вищевказаних організаціях, пройшли стажування у відділі організаційної роботи, діловодства, контролю та загальних питань ВЦА м. Торецьк.

Згідно затверджених графіків на території селищних рад працює «Мобільний соціальний офіс». З метою інформування населення про зміни в законодавстві в місцевих ЗМІ публікуються відповідні статті з роз’ясненнями. Заявникам надаються роз’яснення щодо порядку оскарження прийнятих рішень.

З метою інформування населення про проведену роботу зі зверненнями громадян в  газеті “Шахтарський Торецьк” оприлюднено інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян: за 2018 рік – 25 січня 2019 р. № 4 (11244); за 1 квартал 2019 р. – 17 травня 2019 р. №20 (11260); за 1 півріччя  2019 р. – 2 серпня 2019 р. № 31 (11271).