Підсумки роботи зі зверненнями громадян у військово-цивільній адміністрації м.Торецьк за 1 півріччя 2019 року

За 1 півріччя 2019 року до військово-цивільної адміністрації надійшло 1303 звернення, що на 375 або 40% більше, ніж у 1 півріччі 2018 року (2018 — 928). Звернення, які надійшли на особистих прийомах склали — 147 або 11% від загальної кількості звернень, що на 44 або 23% менше ніж за 1 півріччя 2018 року (в 2018 — 191).
Письмових звернень надійшло 1084 або 83% від загальної кількості звернень, що на 344 або на 47% більше ніж в 1 півріччі 2018 року (в 2018 — 737) у тому числі від вищіх органів влади та з “Урядової гарячої лінії” надійшло 901 звернення.
Кількість повторних звернень за 1 півріччя 2019 року склало 48, що на 18 меньше ніж в 1 півріччі 2018 року (2018 — 66).
Кількість колективних звернень за 1 півріччя 2019 року склало 40, що на 7 меньше ніж в 1 півріччі 2018 року (2018 — 47).
За перше півріччя 2019 року проведено 111 особистих прийомів керівниками ВЦА, 4 спільних прийоми та 60 виїзних.
За допомогою засобів телефонного зв’язку (“Телефон довіри”, “Пряма лінія”) за перше півріччя 2019 року прийнято 72 звернення, 21 з яких задоволено.
Найбільша кількість питань порушених у зверненнях в 1 півріччі 2019 року стосувалась комунального господарства — 574 або 44% від загальної кількості ( 2018 — 342), та питання соціального захисту населення — 416 або 32% ( 2018 — 250) від загальної кількості звернень.
- житлові питання — 170 або 13% (2018 — 152);
- охорона здоров’я — 33 або 3% (2018 — 42);
- освіти, науки — 6 або 0,5% (2018 — 12);
- питання транспорту — 24 або 2% (2018 — 61);
- питання праці та заробітної плати — 6 або 0,5% (2018 — 14);
- інші питання — 74 або 6% (2018 — 55).
З 1303 звернень 433 звернення або 33 % надійшло від найменш соціально – захищених категорій громадян, в тому числі від інвалідів 1,2,3 гр.- 157 звернень, одиноких матерів — 53 звернення, багатодітних сімей — 19 звернень.
В стадії розгляду за підсумками першого півріччя 2019 залишилось 98 звернень, 1205 зверненнь розглянуто, за результатами розгляду прийняті відповідні рішення, а саме:
- вирішено позитивно — 457 або 35%;
- відмовлено у задоволенні — 20 або 1,5%;
- дано роз’яснення — 693 або 53%;
- переслано за належністю відповідно до ст.7 ЗУ “Про звернення громадян” — 17 або 1,3%;
- не підлягало розгляду відповідно до ст.8 ЗУ “Про звернення громадян” — 18 або 1,4%.
Затверджені графіки особистих та виїзних прийомів на 2019 рік (розпорядження від 10.12.2018 № 1193р), графік проведення прямого телефонного зв’язку “Пряма лінія” населення з керівництвом військово-цивільної адміністрації міста Торецьк на 2019 рік (розпорядження від 17.12.2018 № 1219р), організована робота “Телефону довіри”.
З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, зменшення повторних та неодноразових звернень та недопущення порушень термінів розгляду звернень заявників, виявлення найбільш актуальних питань, щомісячно проводиться аналіз звернень громадян, засідання комісії з розгляду звернень громадян та “Дні контролю”.
