тризуб
Торецька міська військово-цивільна адміністрація
Бахмутського району Донецької області

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у військово-цивільній адміністрації м.Торецьк за 1 півріччя 2019 року

За 1 півріччя 2019 року до військово-цивільної адміністрації надійшло 1303 звернення,  що на 375 або 40% більше, ніж у 1 півріччі 2018 року (2018 — 928). Звернення, які надійшли на особистих прийомах склали — 147 або 11% від загальної кількості звернень, що на 44 або 23% менше ніж за 1 півріччя 2018 року (в 2018 — 191).

Письмових звернень надійшло 1084 або 83% від загальної кількості звернень, що на 344 або на 47% більше ніж в 1 півріччі 2018 року (в 2018 — 737) у тому числі від вищіх органів влади та з “Урядової гарячої лінії” надійшло 901 звернення.

Кількість повторних  звернень за 1 півріччя 2019 року склало 48, що на 18 меньше ніж в 1 півріччі 2018 року (2018 — 66).

Кількість колективних  звернень за 1 півріччя 2019 року склало 40, що на 7 меньше ніж в 1 півріччі 2018 року (2018 — 47).

За перше півріччя 2019 року проведено 111 особистих прийомів керівниками ВЦА, 4 спільних прийоми та 60 виїзних.

За допомогою засобів телефонного зв’язку (“Телефон довіри”, “Пряма лінія”) за перше півріччя 2019 року прийнято 72 звернення, 21 з яких задоволено.

Найбільша кількість питань порушених у зверненнях в 1 півріччі 2019 року стосувалась комунального господарства — 574 або  44% від загальної кількості ( 2018 — 342), та питання соціального захисту населення — 416 або  32% ( 2018 — 250) від загальної кількості звернень.

  • житлові питання — 170 або 13% (2018 — 152);
  • охорона здоров’я — 33 або 3% (2018 — 42);
  • освіти, науки — 6 або 0,5% (2018 — 12);
  • питання транспорту — 24 або 2% (2018 — 61);
  • питання праці та заробітної плати — 6 або 0,5% (2018 — 14);
  • інші питання — 74 або 6% (2018 — 55).

З 1303 звернень 433 звернення  або  33 % надійшло від найменш соціально – захищених  категорій громадян, в тому числі від інвалідів 1,2,3 гр.- 157 звернень, одиноких матерів — 53 звернення, багатодітних сімей — 19 звернень.

В стадії розгляду  за підсумками першого півріччя 2019 залишилось 98 звернень, 1205 зверненнь  розглянуто, за результатами розгляду прийняті відповідні рішення, а саме:

  • вирішено позитивно — 457 або 35%;
  • відмовлено у задоволенні — 20 або 1,5%;
  • дано роз’яснення —  693 або 53%;
  • переслано за належністю відповідно до ст.7 ЗУ “Про звернення громадян” — 17 або 1,3%;
  • не підлягало розгляду відповідно до ст.8 ЗУ “Про звернення громадян” — 18 або 1,4%.

Затверджені графіки особистих та виїзних прийомів на 2019 рік (розпорядження від 10.12.2018 № 1193р), графік проведення прямого телефонного зв’язку “Пряма лінія” населення з керівництвом військово-цивільної адміністрації міста Торецьк на 2019 рік (розпорядження від 17.12.2018 № 1219р), організована робота “Телефону довіри”.

З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, зменшення повторних та неодноразових звернень та недопущення порушень термінів розгляду звернень заявників, виявлення найбільш актуальних питань, щомісячно проводиться аналіз звернень громадян, засідання комісії з розгляду звернень громадян та “Дні контролю”.