https://www.traditionrolex.com/14
тризуб
Торецька міська військова адміністрація
Бахмутського району Донецької області

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у військово-цивільній адміністрації м.Торецьк Донецької області за 2018 рік

За 2018 рік до військово-цивільної адміністрації надійшло 2071 звернення,  що на 2061 або 50% меньше, ніж у 2017 році (в 2017 – 4132). Звернення, які надійшли на усних прийомах склали — 442 або 22% від загальної кількості звернень, що на 207 або 32% менше ніж за 2017рік (в 2017 — 649). 

Письмових звернень надійшло 1629 або 78% від загальної кількості звернень, що на 1854 або 53% меньше ніж в 2017році (в 2017 — 3483) у тому числі від “Урядової гарячої лінії” надійшло 1378 звернень.

Кількість повторних  звернень склала 160, що на 48 меньше ніж в минулому році.

В 2071 зверненнях порушено 2160 питань (2017 – 4305).

Найбільша кількість питань стосувалась комунальних питань — 780 або 34,8% від загальної кількості, з них: водозабезпечення — 240 питань,  енергозабезпечення — 140, плата за комунальні послуги — 82, опалення — 107, обрізка дерев — 39, забезпечення паливом — 13, санітарний стан — 26,   ремонт каналізації — 16, газопостачання — 25, ремонт доріг — 7, вуличне освітлення — 7, інші — 78 (2017 — 1098).

– питання соціального захисту населення — 630 або 29% (2017 — 2355);

– житлові питання — 302 або 14% (2017 – 354);

– охороназдоров’я — 88 або 4% (2017 — 94);

– освіти, науки — 34 або 2% (2017 – 30);

– питання транспорту — 91 або 4% (2017 — 29);

– питання праці та заробітної плати — 22 або 1% (2017 – 28);

– забезпечення законності — 23 або 1,1% (2017 – 17);

– аграрна політиката земельнівідношення — 14 або 0,6% (2017 — 9);

– інші питання — 176 або 8% (2017 -291).

У сфері житлово-комунального господарства питома вага належить питанням з водопостачання, що пояснюється пошкодженням водогону “Горлівка-Торецьк” в зв’язку з веденням бойових дій.

Всі звернення своєчасно розглянуті. За результатами розгляду прийняті відповідні рішення.

З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, зменшення повторних та неодноразових звернень та недопущення порушень термінів розгляду звернень заявників,  виявлення найбільш актуальних питань, щомісячно проводиться аналіз звернень громадян, засідання комісії з розгляду звернень громадян та “Дні контролю”.

Від найменьш соціально – захищених  категорій громадян у 2018 році надійшло  1374 звернень  або  66 % від загальної кількості, з них:

– від інвалідів — 346 (2017 — 567);

– від одиноких матерів — 116 (2017 – 297) ;

– від багатодітних родин — 49 (2017 – 126);

– від дітей війни — 56 (2017 – 77);

– від інвалідів, учасників війни та бойових дій — 26 (2017 – 24);

– інші — 781.

Для підтримки даної категорії громадян проведено наступну роботу – для соціального захисту ветеранів  війни та  праці прийнята Комплексна програма „Ветеран”.

В місті проживає 1,6 тис. ветеранів  війни та 4,4 тис. ветеранів праці.

Робітниками відділення соціальної допомоги надаються соціальні послуги:

– 401 ос. на дому;

– 79 ос. знаходяться в стаціонарному відділенні постійного перебування;

– 37 ос. в стаціонарному відділенні тимчасового перебування громадян.

В санаторіях України оздоровлено 96 осіб, у тому числі 5 вдов.