Підсумки роботи зі зверненнями громадян у військово-цивільній адміністрації м.Торецьк Донецької області за 2018 рік

За 2018 рік до військово-цивільної адміністрації надійшло 2071 звернення, що на 2061 або 50% меньше, ніж у 2017 році (в 2017 – 4132). Звернення, які надійшли на усних прийомах склали — 442 або 22% від загальної кількості звернень, що на 207 або 32% менше ніж за 2017рік (в 2017 — 649).
Письмових звернень надійшло 1629 або 78% від загальної кількості звернень, що на 1854 або 53% меньше ніж в 2017році (в 2017 — 3483) у тому числі від “Урядової гарячої лінії” надійшло 1378 звернень.
Кількість повторних звернень склала 160, що на 48 меньше ніж в минулому році.
В 2071 зверненнях порушено 2160 питань (2017 – 4305).
Найбільша кількість питань стосувалась комунальних питань — 780 або 34,8% від загальної кількості, з них: водозабезпечення — 240 питань, енергозабезпечення — 140, плата за комунальні послуги — 82, опалення — 107, обрізка дерев — 39, забезпечення паливом — 13, санітарний стан — 26, ремонт каналізації — 16, газопостачання — 25, ремонт доріг — 7, вуличне освітлення — 7, інші — 78 (2017 — 1098).
– питання соціального захисту населення — 630 або 29% (2017 — 2355);
– житлові питання — 302 або 14% (2017 – 354);
– охороназдоров’я — 88 або 4% (2017 — 94);
– освіти, науки — 34 або 2% (2017 – 30);
– питання транспорту — 91 або 4% (2017 — 29);
– питання праці та заробітної плати — 22 або 1% (2017 – 28);
– забезпечення законності — 23 або 1,1% (2017 – 17);
– аграрна політиката земельнівідношення — 14 або 0,6% (2017 — 9);
– інші питання — 176 або 8% (2017 -291).
У сфері житлово-комунального господарства питома вага належить питанням з водопостачання, що пояснюється пошкодженням водогону “Горлівка-Торецьк” в зв’язку з веденням бойових дій.
Всі звернення своєчасно розглянуті. За результатами розгляду прийняті відповідні рішення.
З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, зменшення повторних та неодноразових звернень та недопущення порушень термінів розгляду звернень заявників, виявлення найбільш актуальних питань, щомісячно проводиться аналіз звернень громадян, засідання комісії з розгляду звернень громадян та “Дні контролю”.
Від найменьш соціально – захищених категорій громадян у 2018 році надійшло 1374 звернень або 66 % від загальної кількості, з них:
– від інвалідів — 346 (2017 — 567);
– від одиноких матерів — 116 (2017 – 297) ;
– від багатодітних родин — 49 (2017 – 126);
– від дітей війни — 56 (2017 – 77);
– від інвалідів, учасників війни та бойових дій — 26 (2017 – 24);
– інші — 781.
Для підтримки даної категорії громадян проведено наступну роботу – для соціального захисту ветеранів війни та праці прийнята Комплексна програма „Ветеран”.
В місті проживає 1,6 тис. ветеранів війни та 4,4 тис. ветеранів праці.
Робітниками відділення соціальної допомоги надаються соціальні послуги:
– 401 ос. на дому;
– 79 ос. знаходяться в стаціонарному відділенні постійного перебування;
– 37 ос. в стаціонарному відділенні тимчасового перебування громадян.
В санаторіях України оздоровлено 96 осіб, у тому числі 5 вдов.
