тризуб
Торецька міська військово-цивільна адміністрація
Бахмутського району Донецької області

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у військово-цивільній адміністрації м.Торецьк Донецької області за 9 місяців 2018 року

За 9 місяців 2018 року до військово-цивільної адміністрації надійшло 1358 звернень, що на 1876 або 58% меньше, ніж в аналогічному періоді 2017 року (в 2017 — 3234). Звернення, які надійшли на усних прийомах склали — 314 або 23% від загальної кількості звернень, що на 85 або 21% менше ніж за 9 місяців 2017року (в 2017 — 399).

Письмових звернень надійшло 1044 або 77% від загальної кількості звернень, що на 1791 або 63% меньше ніж в аналогічному періоді 2017 року (в 2017 — 2835) у тому разі від “Урядової гарячої лінії” надійшло 906 звернень.

У 1358 зверненнях порушено 1424 питання (9 міс 2017 – 3352). Найбільша кількість питань стосувалась комунального господарства — 492 або 36% від загальної кількості (9 міс. 2017-776), з них: водозабезпечення — 108 питань, плата за комунальніпослуги — 57, енергозабезпечення — 119, санітарний стан — 25, обрізка дерев — 24, опалення — 28, забезпечення паливом — 13, газопостачання — 19, ремонт каналізації — 13, ремонт доріг — 6, вуличне освітлення — 5, інші — 75.

Також були затронуті таки питання як:

– охорона здоров’я — 64 питання або 4% (9 міс. 2017 — 71);

– житлові питання — 219 або 16% (9 міс. 2017 – 223), з них ремонт будинків – 139 питань, покращення житлових умов — 17, ремонт квартири – 22, інші — 41;

– соціальний захист — 378 або 27,8% (9 міс. 2017- 2006);

– питання праці та заробітної плати — 16 або 1% (9 міс. 2017- 24);

– освіти, науки — 24 або 2% (9 міс. 2017 – 12);

– питання транспорту — 69 або 5% (9 міс.2017 — 20);

– забезпечення законності — 14 питань або 1% (9 міс. 2017 – 9);

– аграрна політиката земельнівідношення — 10 або 0,74% (9 міс. 2017 — 7);

– інші питання — 138 або 10% (9 міс. 2017 -204).

Від пільгової категорії населення надійшло 863 звернень або 63,55% від загальної кількості.

Всі звернення своєчасно розглянуті. За результатами розгляду знято з контролю 1290 звернень або 95%. На контроліна 01.10.2018 залишилось 68 звернень або 5%.

Звернення громадян аналізуються щомісячно для виявлення найбільш актуальних питань. Проводяться “Дні контролю” з ціллю контролю виконання доручень керівників по зверненням громадян.