тризуб
Торецька міська військово-цивільна адміністрація
Бахмутського району Донецької області

Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян у військово-цивільній адміністрації м.Торецьк Донецької області за 1 півріччя 2018 року

За І півріччя 2018 року до військово-цивільної адміністрації надійшло 928 звернень,  що на 1370 або 60% менше, ніж в І півріччі 2017 року (2017 – 2298). Звернення, які надійшли на усних прийомах склали —  222 або 22% від загальної кількості звернень, що на 21 або 9% менше ніж за І півріччя 2017 року (2017 — 243).

Письмових звернень надійшло 706 або 78% від загальної кількості звернень, що на 1349 або 66% менше ніж в І півріччі 2017 року (2017 — 2055) у тому числі від “Урядової гарячої лінії” надійшло 517 звернень.

В 928зверненнях порушено 976питань (в І півріччі 2017 – 2354).

Найбільшакількість питань стосувалась комунального господарства — 342або35%від загальної кількості.  (в 1 кварталі 2017 року — 323) з них: водозабезпечення — 76 питань,  енергозабезпечення — 73, плата за комунальні послуги — 42, газопостачання — 17,

санітарний стан — 16, опалення — 16, забезпечення паливом — 13, ремонт каналізації — 13,  обрізка дерев — 11,     ремонт доріг — 5, вуличне освітлення — 1, інші — 59;

– соціальніпитання склали  — 250 або26%, (в І півріччі 2017 – 1669) ;       

– житлові питання — 152або16% (в І півріччі 2017 — 136);

– питання транспорту — 55 або 6% (в І півріччі 2017 — 11);

– охороназдоров’я — 42 питанняабо4% (в І півріччі 2017 — 49);

– діяльність місцевих органів виконавчої влади — 30 або 3% (в І півріччі 2017 – 62)

– питання праці та заробітної плати — 14 або 1% (в І півріччі 2017 – 14);

– освіти, науки — 12 або 1% (в І півріччі 2017 — 10);

– промислова політика — 9 або 1% (в І півріччі 2017 — 4);

– забезпечення законності — 8 або 1% (в І півріччі 2017 — 2);

– зв’язку — 6 або 0,7% (в І півріччі 2017 — 3);

– торгівлі — 6 або 0,7% (в І півріччі 2017 — 5);

– аграрна політиката земельнівідношення — 5або0,6% (в І півріччі 2017 — 7);

– інші питання — 45 або 4% (в І півріччі 2017 – 59).

Кількість повторних  звернень склала 66 або 6%, що на 5 менше ніж в аналогічному періоді минулого року, колективних — 47 або 5%, що на 14 менше ніж в І півріччі 2017 року.

Від пільгової категорії населення надійшло 554 звернення або 57% від загальної кількості, з них:

– від пенсіонерів — 217 (в І півріччі 2017 — 484);

– від інвалідів — 150 (в І півріччі 2017 — 300);

– від одиноких матерів — 53 (в І півріччі 2017 – 193) ;

– від ветеранів праці — 56 (в І півріччі 2017 — 41);

– від багатодітних родин — 25 (в І півріччі 2017 – 88);

– від дітей війни — 29 (в І півріччі 2017 – 37);

– від інвалідів, учасників війни та бойових дій — 17 (в І півріччі 2017 – 16);

– від постраждалих від ЧАЕС — 7 (в І півріччі 2017 — 2).

Всі звернення своєчасно розглянуті. За результатами розгляду прийняті відповідні рішення.

З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, зменшення повторних та неодноразових звернень та недопущення порушень термінів розгляду звернень заявників,  виявлення найбільш актуальних питань, щомісячно проводиться аналіз звернень громадян, засідання комісії з розгляду звернень громадян та “Дні контролю”. В ЗМІ та на офіційному веб-сайті ВЦА періодично розміщується роз’яснювальна інформація щодо життєдіяльності міста.