тризуб
Торецька міська військово-цивільна адміністрація
Бахмутського району Донецької області

Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян у військово-цивільній адміністрації м.Торецьк Донецької області за 1 квартал 2018 року

За І квартал 2018 року до військово-цивільної адміністрації надійшло 478 звернень,  що на 575 або 55% менше, ніж в І кварталі 2017 року (2017 – 1053). Звернення, які надійшли на усних прийомах склали — 108або23% від загальної кількості звернень, що на 43або28%меншеніж заІ квартал 2017рік (2017 — 151).

Письмовихзвернень надійшло370або77% від загальної кількості звернень, що на 532або59% більшеніж в І кварталі 2017році (2017 — 9025) у тому числі від “Урядової гарячої лінії” надійшло 282 зверненя.

В 478зверненнях порушено 504питання (в І кварталі 2017 – 1089).

 Найбільшакількість питань стосувалась соціального захисту населення — 162або32%від загальної кількості.  

– комунальніпитання склали  — 152 або30%, (в І кварталі 2017 – 145) з них:

водозабезпечення — 30 питань,  енергозабезпечення — 28, плата за комунальніпослуги — 24, забезпечення паливом — 10, опалення — 9, газопостачання — 9, ремонт каналізації — 5, санітарний стан — 3,  обрізка дерев — 2,  ремонт доріг — 2, вуличне освітлення — 1,інші — 29;

– житлові питання — 74або15% (в І кварталі 2017 – 57);

– охороназдоров’я — 22 питанняабо4% (в І кварталі 2017 — 9);

– питання транспорту — 22 або 4% (в І кварталі 2017 — 5);

– діяльність місцевих органів виконавчої влади — 18 або 4% (в І кварталі 2017-34)

– питання праці та заробітної плати — 11 або 2% (в І кварталі 2017 – 7);

– освіти, науки — 9 або 2% (в І кварталі 2017 – 7);

– аграрна політиката земельнівідношення — 2або 0,5% (в І кварталі 2017 — 2);

– інші питання — 32 або 6% (9 міс. 2016 -183).

 

Кількість повторних  звернень склала 41 або 9%, що на 18 більше ніж в аналогічному минулому році, колективних — 20 або 4%, що на 7 більше ніж в І кварталі 2017 року.

Від пільгової категорії населення надійшло 281 звернення або 58% від загальної кількості, з них:

– від пенсіонерів — 101 (в І кварталі 2017 — 238);

– від інвалідів — 78 (в І кварталі 2017 — 104);

– від одиноких матерів — 37 (в І кварталі 2017 – 50) ;

– від ветеранів праці — 29 (в І кварталі 2017 — 22);

– від багатодітних родин — 13 (в І кварталі 2017 -20);

– від дітей війни — 11 (в І кварталі 2017 – 20);

– від інвалідів, учасників війни та бойових дій — 10 (в І кварталі 2017 – 3);

– від постраждалих від ЧАЕС — 2 (в І кварталі 2017 — 0).

 

Всі звернення своєчасно розглянуті. За результатами розгляду прийняті відповідні рішення.

З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, зменшення повторних та неодноразових звернень та недопущення порушень термінів розгляду звернень заявників,  виявлення найбільш актуальних питань, щомісячно проводиться аналіз звернень громадян, засідання комісії з розгляду звернень громадян та “Дні контролю”.