https://www.traditionrolex.com/14
тризуб
Торецька міська військова адміністрація
Бахмутського району Донецької області

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому органі Торецької міської ради та військово-цивільній адміністрації м.Торецьк Донецької області за 2017 рік

За 2017 рік до виконавчого органу міської ради та військово-цивільної адміністрації надійшло 4132 звернення,  що на 1134 або 38% більше, ніж в 2016 році (в 2016 – 2998). Звернення, які надійшли на усних прийомах склали — 649 або 16% від загальної кількості звернень, що на 226 або 26% менше ніж за 2016 рік (в 2016 — 875).

Письмових звернень надійшло 3483 або 84% від загальної кількості звернень, що на 1360 або 64% більше ніж в 2016 році (в 2016 — 2123) у тому разі від “Урядової гарячої лінії” надійшло 2927 звернень.

В 4132 зверненнях порушено 4305 питань (2016 – 3180). Найбільша кількість питань стосувалась соціального захисту населення — 2355 або 55% від загальної кількості. В більшості – це питання призначення субсидій та надання матеріальної або гуманітарної допомоги.

– комунальні питання склали  — 1098 або 25,5%, (2016 – 738) з них: водозабезпечення — 479 питань,  енергозабезпечення — 134, плата за комунальні послуги — 97, опалення — 80, обрізка дерев — 62, забезпечення паливом — 40, санітарний стан — 38,   ремонт каналізації — 33, газопостачання — 27, ремонт доріг — 18, вуличне освітлення — 6, інші — 84;

– житлові питання — 354 або 8% (2016 – 400);

– охорона здоров’я — 94 питання або 2% (2016 — 49);

– освіти, науки — 30 або 1% (2016 – 20);

– питання транспорту — 29 або 1% (2016 — 26);

– питання праці та заробітної плати — 28 або 1% (2016 – 41);

– забезпечення законності — 17 або 0,4% (2016 – 41);

– аграрна політиката земельні відношення — 9 або 0,1% (2016 — 27);

– інші питання — 291 або 6% (9 міс. 2016 -183).

Від пільгової категорії населення надійшло 2085 звернень або 50% від загальної кількості.

Всі звернення своєчасно розглянуті. За результатами розгляду прийняті відповідні рішення.

 

Звернень громадян аналізуються щомісячно для виявлення найбільш актуальних питань. Проводяться “Дні контролю” з ціллю контролю виконання доручень керівників по зверненням громадян.