тризуб
Торецька міська військово-цивільна адміністрація
Бахмутського району Донецької області

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому органі Торецької міської ради та військово-цивільній адміністрації м.Торецьк Донецької області за 9 місяців 2017 року

За 9 місяців 2017 року до виконавчого органу міської ради та військово-цивільної адміністрації надійшло 3234 звернення,  що на 1111 або 52% більше, ніж в аналогічному періоді 2016 року (в 2016 – 2123). Звернення, які надійшли на усних прийомах склали — 399 або 12% від загальної кількості звернень, що на 207 або 34% менше ніж за 9 місяців 2016 року (в 2016 — 606).

Письмових звернень надійшло 2835 або 88% від загальної кількості звернень, що на 1318 або 87% більше ніж в аналогічному періоді 2016року (в 2016 — 2123) у тому разі від “Урядової гарячої лінії” надійшло 2394 звернення.

В 3234 зверненнях порушено 3352 питання (9 міс 2016 -2212). Найбільша кількість питань стосувалась соціального захисту населення — 2006 або 60%від загальної кількості. В більшості – це питання призначення субсидій та надання матеріальної допомоги (9 міс.2016-1105).

– комунальні питання склали  — 776 або 23%, (9 міс. 2016 – 485) з них: водозабезпечення — 407 питань, плата за комунальніпослуги — 67,  енергозабезпечення — 67,  санітарний стан — 33,  обрізка дерев — 33, опалення — 32, забезпечення паливом — 27, газопостачання — 22, ремонт каналізації — 21, ремонт доріг — 8, вуличне освітлення — 4,інші — 55;

– житлові питання — 223або7% (9 міс.2016 – 275), з них ремонт будинків – 137 питань, покращення житлових умов – 19 ремонт квартири – 12, інші — 55;

– охороназдоров’я — 71 питання або 2% (9 міс.2016 — 38);

– питання праці та заробітної плати — 24 або 1% (9 міс. 2016- 33);

– освіти, науки — 12 або 0,4% (9 міс. 2016 – 14);

– питання транспорту — 20 або 0,6% (9 міс.2016 — 22);

– забезпечення законності — 9 питань або 0,3% (9 міс. 2016 – 36);

– аграрна політиката земельнівідношення — 7 або 0,3% (9 міс. 2016 — 21);

– інші питання — 204 або 5,8% (9 міс. 2016 -183).

Від пільгової категорії населення надійшло 1638 звернень або 57% від загальної кількості.  

Всі звернення своєчасно розглянуті. За результатами розгляду знято з контролю 3122 звернення або 97%. На контроліна 01.10.2017 залишилось 112 звернень або 3% .

Звернень громадян аналізуються щомісячно для виявлення найбільш актуальних питань. Проводяться “Дні контролю” з ціллю контролю виконання доручень керівників по зверненням громадян.