Рекомендації для громадян, які прийшли на прийом до Торецької міської ВЦА

Громадянам, які прийшли на прийом, рекомендується:
1. Уважно ознайомитися з графіком особистого прийому громадян у військово-цивільній адміністрації.
2. Якщо питання, яке потребує вирішення, вирізняється складністю, а для його обґрунтування залучається велика кількість аргументів, фактів тощо, то бажано завчасно викласти питання в письмовому вигляді, також бажано мати при собі документи, що підтверджують необхідні для вирішення питання обставини.
3. З пропозицією або заявою звертатися до посадової особи, в повноваження якої входить вирішення питання. Зі скаргою звертатися до посадової особи, в безпосередньому підпорядкуванні якої знаходиться підприємство, установа, організація або посадова особа, яка вчинила оскаржувані дії.
4. Відповідати на запитання посадової особи, що веде прийом, по суті. Пам’ятати, що точні відповіді на задані питання дозволяють глибше і швидше розібратися в пропозиції, заяві, скарзі, прийняти по ним правильне рішення.
5. Уважно слухати роз’яснення посадової особи, що веде прийом, це допоможе краще усвідомити прийняте за зверненням рішення, його мотиви, обґрунтування.
6. Бути самокритичним. Не виключена можливість, що висловлені на прийомі прохання і вимоги не грунтуються на законі, або не можуть бути задоволені з об’єктивних причин. У разі незгоди з рішенням заявник вправі просити у ведучого прийом роз’яснення про можливість і порядок оскарження прийнятого рішення.
7. Пам’ятати, що керівники військово-цивільної адміністрації та інші посадові особи зацікавлені в правильному та своєчасному вирішенні поставленого громадянином питання, завжди готові надати допомогу, дати пораду, роз’яснення, які грунтуються на Законах України, інших нормативних актах, життєвому досвіді та довірі, наданій їм військово-цивільною адміністрацією.
