тризуб
Торецька міська військово-цивільна адміністрація
Бахмутського району Донецької області

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому органі Торецької міської ради за 1 півріччя 2017 року

Протягом 1 півріччя 2017 року до виконавчого органу міської ради надійшло 2298 звернень,  що на 793 або 53% більше, ніж в аналогічному періоді 2016 року (в 2016 – 1505). Звернення, які надійшли на усних прийомах склали — 243 або 23% від загальної кількості звернень, що на 122 або 33%меншеніж за 1 півріччя 2016 року (в 2016 — 365).

Письмовихзвернень надійшло 2055 або 89% від загальної кількості звернень, що на 915 або 80% більшеніж в аналогічному періоді 2016 року (в 2016 — 1140) у тому разі від “Урядової гарячої лінії” надійшло 1724 звернення.

В 2298зверненнях порушено 2354 питання. Найбільшакількість питань стосувалась соціального захисту населення — 1669 або 57% від загальної кількості. В більшості це питання призначення субсидій та надання матеріальної допомоги (1 пів.2016-869).

– комунальніпитання склали  — 323 або 14%, (1 пів. 2016 – 258) з них: водозабезпечення — 116 питань, плата за комунальніпослуги — 49,  енергозабезпечення — 35, опалення — 21, санітарний стан — 19, забезпечення паливом — 13, ремонт каналізації — 13,  обрізка дерев — 13, газопостачання — 10, ремонт доріг — 6, вуличне освітлення — 2, інші — 26;

– житлові питання — 136 або 6% (1 пів.2016 – 169), з них ремонт будинків – 77 питань, покращення житлових умов – 13 ремонт квартири – 8, інші — 38;

– охороназдоров’я — 49 питань або 2% (1 пів.2016 — 24);

– питання праці та заробітної плати — 14 або 1% (1 пів. 2016- 23);

– освіти, науки — 10 або 0,4% (1пів. 2016 – 11);

– питання транспорту — 11 або 0,5% (1 пів.2016 — 19);

– забезпечення законності — 2 питання або 0,1% (1 пів. 2016 – 24);

– аграрна політиката земельнівідношення — 7 або 0,3% (1 пів. 2016 — 10);

– інші питання — 120 або  5% (1 пів. 2016 – 126).

Від пільгової категорії населеннянадійшло 1161 звернення або 50% від загальної кількості.  

Всі звернення, що надійшли до виконавчого органу розглянуті. За результатами розгляду знято з контролю 2242 звернення або 97%. На контроліна 01.07.2017 залишилось 56 звернень або 3% .

Проведено 4 засідання комісії з розгляду звернень громадян, за результатами роботи якої зменшилась кількість звернень які знаходились на додатковому контролі на 4.

В виконавчому органі міської ради щомісяця проводиться аналіз звернень, які надійшли для виявлення найбільш актуальних питань. Проводяться “Дні контролю” з ціллю контролю виконання доручень керівників по зверненням громадян.