Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому органі Торецької міської ради за 1 квартал 2017 року
Протягом 1 кварталу 2017 року до виконавчого органу міської ради надійшло 1053 звернень, що на 167 або 19% більше, ніж в аналогічному періоді 2016 року (в 2016 – 886). Звернення, які надійшли на усних прийомах склали — 151 або 29% від загальної кількості звернень, що на 18 або 11% менше ніж за 1 квартал 2016 рік (в 2016 — 169).
Письмовихзвернень надійшло 902 або 71% від загальної кількості звернень, що на 185 або 26% більше ніж в аналогічному періоді 2016 року (в 2016 — 717) у тому разі від “Урядової гарячої лінії” надійшло 815 звернень.
В 1053зверненнях було зазначено 1089питань. Найбільшакількість питань стосувалась соціального захисту населення — 788або72%від загальної кількості. В більшості це питання призначення субсидій.
– комунальніпитання склали — 145 або 13%, (1 кв. 2016 – 120) з них: водозабезпечення — 44 питання, плата за комунальніпослуги — 22, опалення — 16, енергозабезпечення — 14, забезпечення паливом — 10, санітарний стантериторії — 9, ремонт доріг — 4, ремонт каналізації — 4, газопостачання — 3, обрізка дерев — 3, вуличне освітлення — 2, інші — 14;
– житлові питання — 57 або 5% (1 кв. 2016 – 63), з них ремонт будинків – 20 питань, покращення житлових умов – 9, ремонт квартири – 7, інші — 21;
– охороназдоров’я — 9 питаньабо 1% (1 кв. 2016 — 15);
– питання праці та заробітної плати — 7 або 1% (1 кв. 2016- 12);
– освіти, науки — 7 або 0,7% (1кв. 2016 -4);
– питання транспорту — 5 або 0,5% (1 кв. 2016 — 5);
– забезпечення законності — 3 питання або 0,3% (1 кв. 2016 – 9);
– аграрна політиката земельнівідношення — 2 або 0,2% (1 кв. 2016 — 5);
– інші питання — 66 або 6,2% (1 кв. 2016 – 212).
Від пільгової категорії населеннянадійшло 457 звернень або 43% від загальної кількості.
Всі звернення, що надійшли до виконавчого органу розглянуті. За результатами розгляду знято з контролю 952 звернення або 90%. На контролістаном на 01.04.2017 залишилось 101 звернення або 10% .
Проведено 3 засідання комісії з розгляду звернень громадян, за результатами роботи якої зменшилась кількість звернень які знаходились на додатковому контролі на 4.
В виконавчому органі міської ради затверджено графіки особистих та виїзних прийомів керівників, проведення телефонної “Прямої лінії”, “Телефону довіри”, надання первинної правової допомоги, які розміщуються на сайті Торецької міської ради та публікуються в ЗМІ. Щомісяця проводиться аналіз звернень, які надійшли для виявлення найбільш актуальних питань. Проводяться “Дні контролю” з метою контролю виконання доручень керівників зі звернень громадян.