Оперативна інформація про використання бюджетних коштів за період з 21.11 по 25.11.2016 року

За період з 21.11 по 25.11.2016 року надходження до міського бюджету по загальному фонду склали 7761,7 тис.грн., в тому числі: податки та збори – 1664,9 тис.грн., трансферти з державного бюджету – 5900,5 тис.грн., трансферти з обласного бюджету – 196,3 тис. грн.
В межах надходжень коштів до міського бюджету, з урахуванням залишків коштів на початок місяця, за вказаний період профінансовані видатки в сумі 7832,4тис. грн., у тому числі:
*по загальному фонду в сумі 7395,6 тис. грн. з них
1. За рахунок коштів міського бюджету – 2517,0 тис.грн., з них на фінансування заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ – 700,7 тис. грн., що становить 27,8% об’єму фінансування; видатки на оплату енергоносіїв – 1200,0тис.грн., що становить 47,7% об’єму фінансування;
2. За рахунок коштів освітньої субвенції – 1291,3тис.грн., з них видатки на оплату енергоносіїв – 1054,6тис.грн., що становить 81,7% об’єму фінансування;
3. За рахунок коштів медичної субвенції – 2780,1тис. грн.., з них на фінансування заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ – 1995,4тис. грн., що становить 71,8% об’єму фінансування; видатки на оплату енергоносіїв – 664,0тис.грн., що становить 23,9% об’єму фінансування;
4. За рахунок субвенції з державного бюджету профінансовано видатки в сумі 807,2тис.грн. з них –
– 222,2тис.грн. – на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами 1 та 2 гр. внаслідок психічного розладу;
– 585,0тис.грн. – на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива та скрапленого газу;
*по спеціальному фонду фінансування склало – 436,8тис. грн., з них бюджет розвитку – 73,6тис.грн., 363,3тис.грн. – субвенція з обласного бюджету на здійснення заходу “Реконструкція центрального парку в м.Торецьк”
Директор департаменту фінансів Торецької міської ради Т.І. Чуєва
