тризуб
Торецька міська військово-цивільна адміністрація
Бахмутського району Донецької області

Артемівська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області інформує (29.11.2016)

ЦІНИ НА АЛКОГОЛЬНІ НАПОЇ ЗРОСТУТЬ З 3 ГРУДНЯ 2016 РОКУ

Постановою Кабінету Міністрів України від 09.11.2016 №828  внесено зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 р. N 957 “Про встановлення розміру мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв”  в частині розміру мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв (“Додаток до постанови КМУ від 30 жовтня 2008 р. N 957  викладено в редакції постанови КМУ від 9 листопада 2016 р. N 828).

Зміни внесені до Постанови КМУ  від  30 жовтня 2008р. N957 набирають чинності з03.12.2016 року.

Мінімальна роздрібна ціна на окремі види алкогольних напоїв  з  04.12.2016р. буде  становити:

          на горілку та лікеро-горілчані вироби ( код виробів згідно з УКТЗЕД 2208 60,2208 70,2208 90)   за пляшку  0,5 л. (40% )  –   69,78  грн

          віскі  (код виробів згідно з УКТЗЕД 2208 30), ром та інші спиртові дистиляти та спиртні напої, одержані шляхом перегонки зброджених продуктів з цукрової тростини ( код виробів згідно з УКТЗЕД 2208 40), джин (код виробів згідно з УКТЗЕД  2208 50) за пляшку  0,5 л. (40% )  –   150,00  грн

          коньяк (бренді) три зірочки ( код виробів згідно з УКТЗЕД 2208 20 ) за пляшку  0,5 л. (40% )  –   104,90  грн

          коньяк (бренді) чотири зірочки ( код виробів згідно з УКТЗЕД 2208 20 ) за пляшку  0,5 л. (40% )  –   109,90грн

          коньяк (бренді) п’ять зірочок ( код виробів згідно з УКТЗЕД 2208 20 ) за пляшку  0,5 л. (40% )  –   119,90  грн

          вина виноградні натуральні з доданням спирту та міцні у скляній тарі місткістю 0,7 л, в іншій тарі місткістю 1 л  ( код виробів згідно з УКТЗЕД 2204 ,-крім 2204 10, 2204 21 06 00, 2204 21 07 00, 2204 21 08 00, 2204 21 09 00, 2204 29 10 00)-   42,00 грн.

          вермути та інші вина виноградні натуральні з додаванням рослинних або ароматизувальних екстрактів у скляній тарі місткістю 0,7 л, в іншій тарі місткістю 1 л ( код виробів згідно з УКТЗЕД  2205) – 42,00  грн.

          вина у скляній тарі місткістю 0,7 л та 0,75 л ( код виробів згідно з УКТЗЕД 2204 10,

2204 21 06 00, 2204 21 07 00, 2204 21 08 00, 2204 21 09 00, 2204 29 10 00) – 69,9 грн.

Шановний громадянине!

Права і свободи людини визначені Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод (підписана 04.11.1950, ратифікована Україною 17.07.1997). Права, свободи та обов’язки людини і громадянина також закріплені в розділі ІІ Конституції України. Основні права платника податків визначені статтею 17 Податкового кодексу України.

Для забезпечення своїх прав у відносинах з органами державної фіскальної служби – як громадянин і як платник податків – ти маєш наступні можливості:

  Можливості Реалізація можливостей
1

Право на звернення громадян до органів фіскальної служби

 

– стаття 40 Конституції України

– Закон України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян»

2 Оскарження рішень фіскальних органів в адміністративному порядку

– стаття 56 Податкового кодексу України

– Порядок оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами (наказ Міністерства фінансів України від 21.10.2015 №916)

3 Звернення до адміністративного суду з оскарженням рішень, дій чи бездіяльності фіскальних органів

Кодекс адміністративного судочинства України

– стаття 56 Податкового кодексу України

4 Можливість цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальних органів

Антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс»,

телефон (044) 284-00-07

5 Можливість звернення до Уряду з проблемними питаннями та пропозиціями

Урядова «гаряча лінія»:

– телефони: 1545 (дзвінки з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл безкоштовні)

або (044) 284-19-15

– «гаряча лінія» для підприємців

телефон 0-800-503-045

– подання електронного звернення – на сайті www.ukc.gov.ua

6 Можливість звернення до Ради бізнес-омбудсмена для захисту законних бізнес-інтересів в органах державної влади

Рада бізнес-омбудсмена

телефон: +38 044 237 74 01

факс: +38 044 237 74 25

електронна пошта: info@boi.org.ua

адреса: БЦ “Поділ Плаза”, вул. Спаська, 30А, Київ, 04070

www.boі.org.ua

7 Право на отримання публічної інформації Закон України від 13.01.2011 №2939-VI «Про доступ до публічної інформації»
8 Можливість пошуку та отримання інформації з питань оподаткування, митної справи, єдиного внеску тощо

Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР):

zir.sfs.gov.ua

9 Можливість отримання телефоном своєчасної, достовірної і повної довідкової інформації та консультацій

Контакт-Центр Державної фіскальної служби України

телефон 0 800 501 007(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів)

Списано податкові зобов’язання з ПДВ:

чи слід коригувати фінрезультат

ДФС України повідомлено, що нормами Податкового кодексу не передбачено коригування фінансового результату до оподаткування на різниці, що виникають за операціями з визнання податкових зобов’язань з ПДВ. Такі операції відображаються при формуванні фінансового результату до оподаткування згідно з правилами бухгалтерського обліку.

Водночас положеннями п. 139.2 ст. 139 цього Кодексу визначено порядок коригування фінансового результату на різниці, що виникають при формуванні резерву сумнівних боргів.

Так, фінансовий результат до оподаткування збільшується:

на суму витрат на формування резерву сумнівних боргів відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності;

на суму витрат від списання дебіторської заборгованості, яка не відповідає ознакам, визначеним пп. 14.1.11 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, понад суму резерву сумнівних боргів.

Фінансовий результат до оподаткування зменшується на суму коригування (зменшення) резерву сумнівних боргів, на яку збільшився фінансовий результат до оподаткування відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності.

(Лист від 18.11.2016 р. № 24924/6/99-99-15-02-02-15)

 

Для неприбуткових організацій залишилось трохи більше місяця

ДФС України повідомлено, що якщо неприбуткові організації не привели установчі документи у відповідність до вимог п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу, такі неприбуткові організації після 01.01.2017 р. виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

(Лист від 11.11.2016 р. № 24344/6/99-99-15-02-02-15)

 

Визначення фінрезультату при зміні системи оподаткування

ДФС України роз’яснено, що при декларуванні податку на прибуток за 2016 р., у разі переходу на загальну систему оподаткування з IV кварталу 2016 р., фінансовий результат до оподаткування, визначається за правилами бухгалтерського обліку за IV квартал 2016 р.

При цьому, враховуючи особливості визначення об’єкта оподаткування податком на прибуток, такий платник податку разом з річною декларацією з податку на прибуток підприємств повинен подати фінансову звітність за 9 місяців та 2016 рік.

(Лист від 11.11.2016 р. № 24342/6/99-99-15-02-02-15)

 

До уваги сільгосппідприємств — суб’єктів спеціального

режиму оподаткування! Виправляємо помилки у

податковій звітності з ПДВ за звітні періоди до 01.01.2016 р.

ДФС України роз’яснено, що у разі виявлення у 2016 р. помилок, допущених у податковій звітності з ПДВ за звітні (податкові) періоди до 01.01.2016 р., внаслідок виправлення яких за даними податкового обліку збільшується позитивне значення різниці між сумою податкового зобов’язання та сумою податкового кредиту, застосовуються норми Податкового кодексу, чинні на дату виправлення таких помилок (дату подання уточнюючого розрахунку та відповідно збільшення позитивного значення різниці між сумою податкового зобов’язання та сумою податкового кредиту), тобто у 2016 р.

Позитивне значення різниці між сумою податкового зобов’язання та сумою податкового кредиту, зазначене у такому уточнюючому розрахунку, підлягає у відповідних відсотках сплаті до бюджету та перерахуванню на спеціальний рахунок сільськогосподарського товаровиробника, при цьому такі відсотки визначаються відповідно до норм п. 209.2 ст. 209 Податкового кодексу, чинних на дату подання уточнюючого розрахунку.

(Лист від 21.11.2016 р. № 37146/7/99-99-15-03-02-17)

 

За товар, придбаний через платіжну

систему, кошти можна повернути готівкою

ДФС України повідомлено, що у разі якщо споживач, використовуючи мережу Інтернет, замовив товар і розрахунок за нього було здійснено із застосуванням платіжних систем FORPOST, LiqPay, PayPal, Portmone.com тощо, у тому числі з використанням програмно-технічних комплексів самообслуговування (далі — ПТКС), суб’єкт господарювання зобов’язаний видати розрахунковий документ встановленої форми (чек з РРО) та відповідним чином оформлений гарантійний талон.

Зазначено, що під час повернення товару споживач, що придбав товар, звертається до представника інтернет-магазину та надає усі наявні документи, у тому числі розрахунковий документ встановленої форми (чек з РРО) та чек із ПТКС. У разі повернення товару, оплату за який було здійснено з використанням ПТКС, повернення грошових коштів споживачу здійснюється у готівковій або безготівковій формі.

(Лист від 04.11.2016 р. № 23689/6/99-99-14-05-01-15)

На Донеччині у судовому порядку на користь держави

вирішені справи на 179 млн. гривень

З початку року порушено провадження в судах по 1024 справах, де однією зі сторін виступали органи ДФС у Донецькій області, на загальну суму понад 1350,7 млн.грн. Із розглянутих справ на користь держави вирішено 260 судових справ, або майже 75,3%, на суму 190,3 млн.грн. та на користь платників – 85 справ  на суму 21,3 млн. гривень.

Упродовж зазначеного періоду за позовами платників податків до органів ДФС на розгляді знаходилось 533 справи на суму 815,8 млн. грн. З них на користь держави вирішено 45 судових справ на суму 107,4 млн.грн. та на користь платників – 36 справ на суму 17,3 млн.гривень.

Також органи ДФС позивалися до платників податків, протягом зазначеного періоду розглядалось  452 справи  на суму  400 млн. грн. З них вирішено на користь позивачів 168 справ на суму 71,6 млн. грн., на користь платників – 22 справи на суму 1,3 млн.гривень.

З початку 2016 року за остаточними рішеннями суду, прийнятими на користь органів ДФС Донецької області, до бюджету надійшло 42,1 млн. гривень.

Донеччина: за результатами адміністративного оскарження рішень залишено на користь держави більше 1065 млн. гривень

За січень-жовтень 2016 року від суб′єктів господарювання Донецької області надійшло до Головного управління ДФС у Донецькій області 917 первинних скарг на  1224 рішення державних податкових інспекцій, у тому числі 482 скарги  на 532 рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та вимог про сплату боргу (недоїмки) з ЄСВ.

За результатами розгляду скарг  830 рішень (або 84,1 %) на суму 1065,7 млн.грн. залишено без змін на користь держави, 157 рішень (або 15,9%) на суму 68,8 млн.грн. скасовано повністю або частково.

Збільшено 16 рішень на суму 0,8 млн.гривень.

Нагадаємо, що платникам податків надано право оскаржувати рішення контролюючих органів в адміністративному або судовому порядку відповідно до статті 56 Податкового кодексу України.

Донеччина: надходження від митниці наближаються до 3 мільярдів гривень

З початку 2016 року Донецькою митнецею ДФС до Державного бюджету України спрямовано 2 млрд 916 млн гривень митних платежів. У звітному періоді спостерігається тенденція зростання митних надходжень, так у жовтні поточного року скарбниця держави поповнилась на 390 млн грн, що на 30 млн грн або на 8,5% перевищує показники вересня 2016 року.

Не припиняється робота митниці в напрямку контролю чистоти декларування, результатом якої стали додаткові 214 млн грн, перераховані до державної казни. У порівнянні з відповідним періодом минулого року цей показник збільшився у 1,7 рази або на 87,6 млн гривень. Слід відмітити, що у рейтингу митниць ДФС Донецька митниця посідає 8 місце за показником додаткових надходжень до держбюджету у напрямку контролю за правильністю класифікації товарів.

Враховуючи специфіку та особливості функціонування промисловості Донеччини, найбільші надходження до Державного бюджету України забезпечені за рахунок митного оформлення наступних груп товарів:

вугілля кам’яне – 1149 млн грн, що становить 39,4% від бюджетоформуючих загальних перерахувань;

                вогнетривкі матеріали та вироби – майже 406 млн грн, що становить 13,9% від бюджетоформуючих загальних перерахувань;

кокс – понад 226 млн грн, що становить 7,8%, від бюджетоформуючих загальних перерахувань;

промислове обладнання – понад 210 млн грн, що становить 7,2% від бюджетоформуючих загальних перерахувань;

інші метали та вироби з них – майже 204 млн грн, що становить 7 %,  від бюджетоформуючих загальних перерахувань.

Понад 1300 експортерів Донеччини користуються перевагами сертифікатів EUR.1 

За десять місяців 2016 року Донецькою митницею ДФС видано 1347 сертифікатів форми EUR.1  відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами. Слід зазначити, що найбільшу кількість сертифікатів – 270 видано на товари, що експортуються до Італії. До інших країн членів ЄС видано: 247 сертифікатів на експорт товарів до Німеччини, 176 – до Словаччини, 144 – до Словенії та 126 – до Польщі.

У розрізі товарів найбільша кількість сертифікатів видана на наступні товари:

свинець, сплав свинцю – 38,3% від загальної кількості виданих сертифікатів;

прокат листовий, сталеві сляби – 18,1%;

натуральний бджолиний мед– 11,0%;

частини прокатного стану, частини правильної машини – 8,4%.

Аналіз експортних операцій  також свідчить про позитивну динаміку щодо збільшення експорту до країн ЄС. Так, у порівнянні з відповідним періодом 2015 року відсоток експорту від загального обсягу експорту  до країн ЄС  по вартості збільшився на 4 % . 

Податковою міліцією Донеччини розпочато 39 досудових розслідувань злочинів, пов’язаних з ухиленням від сплати ПДВ

Податковою міліцією Головного управління ДФС у Донецькій області продовжується проведення комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів, направлених на боротьбу зі злочинами, що пов’язані з ухиленням від сплати до держбюджету ПДВ.

Так, з початку 2016 року за вказаними правопорушеннями розпочато 39 досудових розслідувань (з них 2 – у листопаді) за ч.3 ст.212 Кримінального кодексу України на загальну суму 139,5 млн грн (з них у листопаді – на 7,3 млн грн). За чотирма з виявлених правопорушень розпочато досудові розслідування за фактом неправомірного використання спеціального режиму оподаткування сільгоспвиробниками на суму 19,5 млн гривень.

За злочинами, що пов’язані з незаконним відшкодуванням ПДВ на загальну суму 44,5 млн грн, розпочато 5 досудових розслідувань правопорушень з ознаками злочину, передбаченого ч.5 ст. 191 Кримінального кодексу України.

Бізнесмени Донеччини придбали 7,7 тис ліцензій на право торгівлі підакцизною продукцією

Саме стільки ліцензій видано фіскальними органами Донеччини за десять місяців 2016 року. З них 4,2 тис. ліцензій видано на роздрібну торгівлю алкоголем та 3,5 тис. – на реалізацію тютюнових виробів. За видачу та подовження алкогольно-тютюнових ліцензій до місцевих бюджетів надійшло понад 25,8 млн гривень, від 2800 суб`єктів господарювання.

З початку 2016 року від платників Донеччини до місцевих бюджетів надійшло 305 млн грн акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів, що на 33% або на 76 млн грн перевищує минулорічні надходження. Зібрані кошти від роздрібного продажу підакцизних товарів йдуть на покращення інфраструктури області.

Співробітники фіскальної служби області провели 519 перевірок суб`єктів господарювання з питання дотримання вимог законодавства, яке регулює обіг в роздрібній і оптовій торгівельній мережі алкогольних напоїв і тютюнових виробів. За результатами встановлених порушень, до підприємців відповідно до законодавства застосовані фінансові санкції у вигляді штрафів на загальну суму 7,8 млн гривень. Основним порушенням є відсутність ліцензій, а також торгівля тютюновими виробами за цінами вище максимально встановлених виробником шляхом маркування на пачці збільшених на суму акцизного податку та інші порушення.

За результатами контрольно-перевірочних заходів та роз’яснювальної роботи серед платників податків додатково видано 1,4 тис. ліцензій на право роздрібної торгівлі суб’єктам господарювання, які до цього не мали ліцензії. Така тенденція також пов’язана з ліцензуванням реалізації пива, яке з 1 липня 2015 року віднесено до алкогольних напоїв.

Донеччина: майже 24 тисячі громадян задекларували свої доходи

З початку поточного року до фіскальних органів Донеччини громадянами надано майже 24 тис. декларацій про майновий стан і доходи, отримані у 2015 році, на загальну суму 2,4 млрд гривень. За результатами деклараційної компанії нараховано 31,2 млн грн податку на доходи фізичних осіб, що на 36% або на 8,1 млн грн більше, ніж за підсумками деклараційної кампанії минулого року.

Щодо структури задекларованих доходів то найбільша частка поданих декларацій від громадян, які задекларували дохід від отримання майна у спадщину чи подарунок, а саме – 2190 декларацій. Сума задекларованих ними доходів складає понад 204 млнгривень.

Дохід від продажу транспорту або нерухомого майна задекларували 709 мешканців регіону. Сума задекларованих ними доходів складає 60 млн гривень.

До фіскальних органів області подано 96 податкових декларацій громадянами, які отримали дохід із джерел за межами України, у розмірі 41 млн гривень.

Більше мільйона гривень доходів за минулий рік по Донецькій області задекларували 184 громадянина. Усього мільйонерами задекларовано суму доходу 1,5 млрд гривень.

На отримання податкової знижки вже подали документи 3664 громадян Донеччини, сума податку на повернення з бюджету складає 3,7 млн гривень.

Нагадуємо, що реалізувати своє право на отримання податкової знижки громадяни можуть впродовж всього поточного року.

 

Начальник  АОДПІ                                                                                     А.І. Данилюк