тризуб
Торецька міська військово-цивільна адміністрація
Бахмутського району Донецької області

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому органі Торецької міської ради за 9 місяців 2016 року

Аналіз проведеної роботи із зверненнями громадян в міській раді свідчить, що в місті проводиться системна робота по розгляду та прийняттю рішень по зверненням громадян в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в організаціях, незалежно від форм власності, які надають послуги  населенню та приймаються заходи з усунення причин, які породжують багаточисельні звернення.

До виконавчого органу міської ради за 9 місяців 2016 року надійшло 2123 звернення, що на 506 або 31% більше ніж за аналогічний період 2015 року.

На усних прийомах надійшло 606 звернень або 29% від загальної кількості, що на 33 більше ніж в аналогічному періоді 2015 року. З даних звернень на особистих прийомах надійшло 402 звернення, на виїзних прийомах – 95, на телефонні “Прямі лінії” – 37, на “Телефон довіри” – 18, первинна правова допомога надана 54 громадянам.

Письмових звернень надійшло 1517 або 71% від загальної кількості, що на 473 звернення або 45% більше ніж за 9 місяців 2016 року. З даних звернень на “Урядову гарячу лінію” та Донецький обласний контактний центр надійшло 1249 звернень або 82%. До Донецької облдержадміністрації  надійшло 21 звернення або 1,4%.

З усіх звернень розглянуто та знято з контролю 1912 звернень або 90%. На контролі залишено   78 звернень або 3,7%, роз’яснено на прийомах по 133 зверненням або 6%.  

В даних зверненнях порушено 2212 питань, що на 441 або 25% більше ніж за аналогічний період 2015 року. Більша частина звернень стосувалась питань соціального захисту населення — це 1105 звернень або 50% від загальної кількості. Також актуальними залишаються житлово-коммунальні питання — 760 або 34%. Питання охорони здоровья склали — 38 або 1,8%, забеспечення законності — 36 або 1,7%, праці та заробітної плати — 33 або 1,5%, транспорту та зв’язку — 28 або 1,3%, аграрної політики та земельних відносин — 21 або 1%, інші питання — 191 або 8,7%.

За 9 місяців 2016 року надійшло 947 звернень від пільгової категорії громадян, що на 101% більше ніж за 9 місяців 2015 року.  В даних зверненнях порушено 1046 питань — це соціальний захист населення 497 питань або 47,6%, житлово-комунальні питання — 417 або 39,9%, охорона здоров’я — 22 або 2,1%, забезпечення законності — 16 або 1,6%, транспорту та зв’язку — 9 або 0,9%, інші — 85 або 8,2%

В виконавчому органі міської ради затверджено графіки особистих та виїзних прийомів керівників, проведення телефонної “Прямої лінії”, “Телефону довіри”, надання первинної правової допомоги, які розміщуються на сайті Торецької міської ради та публікуються в ЗМІ. Щомісяця проводиться аналіз звернень, які надійшли для виявлення найбільш актуальних питань. Проводяться “Дні контролю” з ціллю контролю виконання доручень керівників по зверненням громадян.

За даний період часуприпиненолистування на підставі статті 8 Закону України «Про звернення громадян» з 8 громадянами.

Випадків, несвоєчасного надання відповіді громадянам не було.