(06247) 4-10-33

19°C

Торецьк

Зливи

Оголошено співбесіду на вакантну посаду директора музичної школи імені Івана Карабиця

Відділ культури військово-цивільної адміністрації міста Торецьк  Донецької області оголошує співбесіду на заміщення вакантної посади директора музичної школи імені Івана Карабиця, відповідно до вимог частини 2 статті 23 Закону України «Про позашкільну освіту»:

Прийом документів здійснюється за адресою: 85200, Донецька область, місто Торецьк, вулиця Дружби, 34, відділ культури військово-цивільної адміністрації (другий поверх).

Контактна особа: Чернишова Тетяна Вікторівна – начальник відділу культури військово-цивільної адміністрації, телефон: (06247)4-16-89.

Основні вимоги до учасників співбесіди: керівництво музичною школою здійснює директор, яким може бути тільки особа, яка є громадянином України, має організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, має вищу фахову освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної керівної роботи не менш як три роки.

Претенденти для участі у співбесіді подають наступні документи:

- заяву про участь у співбесіді на ім’я начальника відділу культури військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Чернишову Т.В.

- письмову згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";

- автобіографію, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах),

- довідку про наявність або відсутність судимості;

- довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 27 вересня 2000 року №1465;

- копію паспорта, засвідчену претендентом;

- копії документів про вищу освіту (науковий ступінь та вчене звання);

- два рекомендаційні листи довільної форми (засвідчені за місцем роботи претендента);

- мотиваційний лист довільної форми;

- перспективний план розвитку або публічна презентація проекту програм розвитку закладу культури на один або п’ять років;

- копію трудової книжки;

- особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою розміром 3х4 см.

Прийом документів та співбесіда з претендентами проводиться у двотижневий термін з дня опублікування оголошення.

Протягом 5 (п’яти)  робочих днів, з дня проведення співбесіди, оприлюднюються результати на сайті військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області.

  • logo
  • ВЦА м. Торецьк
    Офіційний веб-сайт

КОНТАКТИ

  • Адреса: 85200, М. ТОРЕЦЬК, ВУЛ. МАЯКОВСЬКОГО, 24А
  • Тел: (06247) 4-10-33
  • Факс: (06247) 4-10-33
  • Email: inbox@toretsk-rada.gov.ua
  •  

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

  • logo