(06247) 4-10-33

0°C

Торецьк

Хмарно

Послуги

Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області

 
Відділ організації надання адміністративних послуг
1 Реєстрація місця проживання/перебування.
2 Зняття з реєстрації місця проживання/перебування. 
3 Взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
4 Надання дозволу на порушення об`єктів благоустрою.
5 Присвоєння (зміна) поштової адреси.
6 Надання дозволу на розробку документації із землеустрою на земельні ділянки комунальної власності.
7 Надання земельної ділянки комунальної власності у постійне користування.
8 Надання в оренду земельної ділянки комунальної власності строком до одного року.
9 Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.
10 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.
11 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.
12 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.
13 Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.
14 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.
15 Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.
16 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць.
17 Надання відомостей з Державного земельного кадастру в формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
18 Надання відомостей з Державного земельного кадастру в формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель.
19 Надання відомостей з Державного земельного кадастру в формі довідки, яка містить узагальнену інформацію про землі (території).
20 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану).
21 Видача довідки про наявність та розмір земельної  частки (паю), довідки про наявність в Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).
22 Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.
23 Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
24 Продовження строку дії паспорта прив'язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.
25 Видача відомостей з документації із землеустрою, яка включена в державний фонд документації із землеустрою.
26 Внесення змін до паспорта прив'язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.
27 Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
28 Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт.
29 Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт.
30 Подання повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації  про початок виконання підготовчих робіт.
31 Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт.
32 Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт.
33 Подання повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання будівельних робіт.
34 Видача дозволу на виконання будівельних робіт.
35 Внесення змін у зареєстрованому дозволі на виконання будівельних робіт.
36 Анулювання зареєстрованого дозволу на виконання будівельних робіт.
37 Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність об’єкта до експлуатації.
38 Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
39 Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
40 Видача дубліката будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
41 Надання містобудівних умов та обмеженьдля проектування об’єкта будівництва.
42 Внесення змін до містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва.
43 Надання копії  містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва
44 Скасування містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва.
45 Погодження документації із землеустрою щодо земельної ділянки, на якій розташовано об`єкт будівництва або планується розташування такого об`єкта.
46 Погодження документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки комунальної власності, на яку поширюється право суборенди, сервітуту.
47 Погодження документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок комунальної власності.
48 Надання повідомлення про відповідність намірів замовника щодо місця розташування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності комплексній схемі розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (у разі її наявності), будівельним нормам.
49 Надання паспорта прив`язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.
50 Переоформлення паспорта прив`язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.
51 Видача сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів.
52 Видача довідки про реєстрацію місця проживання.
53 Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання.
54 Внесення до паспорта громадянина України відомостей про перейменування вулиць (проспектів, бульварів, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-териториальному устрої.
55 Надання довідки про володіння державною мовою для отримання громадянства.
56 Формування пакету документів щодо присвоєння почесного звання “Мати-героїня”.
57 Видача посвідчення батьків багатодітної сім'ї та посвідчення дитини з багатодітної сім'ї.
 
Відділ реєстрації речових прав, юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців
58 Державна реєстрація юридичної особи.
59 Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, у тому числі до установчих документів юридичної особи. 
60 Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту.
61 Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа.
62 Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в  Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.
63 Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи.
64 Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи.
65 Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи.
66 Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора.
67 Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
68 Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації.
69 Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи.
70 Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.
71 Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи.
72 Державна реєстрація фізичної особи — підприємця.
73 Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу — підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань
74 Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу — підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадяьких формувань.
75 Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця.
76 Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (виписка з  Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостиля, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, копії документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи). 
77 Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.
78 Державна реєстрація інших (відмінних від права власності ) речових прав на нерухоме майно.
79 Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна.
80 Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.
81 Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
82 Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
83 Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
84 Скасування рішення державного реєстратора.
85  Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
 
Сектор реєстрації місця проживання
86 Видача довідки про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні /будинку осіб.
87 Видача довідки про спільне проживання громадян на момент смерті одного з них.
88 Видача довідки про реєстрацію громадянина за даною адресою на день смерті (про відкриття спадщини).
89 Видача довідки для оформлення недоотриманої пенсії.

 


До уваги мешканців міста - Єдиний державний портал адміністративних послуг

Робота Порталу в інформаційному режимі та забезпечення вичерпної інформації про:
- адміністративну послугу;
- список, шаблони та зразки документів необхідних для отримання послуги;
- контактну інформацію та місце отримання послуги.
Надання послуг в електронному вигляді:
- послідовне впровадження послуг в електронному вигляді  (по мірі готовності суб’єктів надання);
- Розширення способів ідентифікації одержувачів послуг;
- Впровадження механізмів сплати за послуги.

Отримати інформацію та заказати послуги з архітектурно-будівельних питань можливо за посиланням https://e-dabi.gov.ua/

Отримати інформацію та заказати послуги пов`язані з земельними питаннями можливо на сайті "ПУБЛІЧНА КАДАСТРОВА КАРТА УКРАЇНИ" за посиланням - http://map.land.gov.ua/kadastrova-karta

Отримати інформацію або заказати послугу з питань пожежної безбеки можливо за посиланням: https://e-services.dsns.gov.ua/

 

 

  • logo
  • ВЦА м. Торецьк
    Офіційний веб-сайт

КОНТАКТИ

  • Адреса: 85200, М. ТОРЕЦЬК, ВУЛ. МАЯКОВСЬКОГО, 24А
  • Тел: (06247) 4-10-33
  • Факс: (06247) 4-10-33
  • Email: inbox@toretsk-rada.gov.ua
  •  

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

  • logo